Fejjel a témának

KARAMBOL

KARAMBOL

Ezzé vált Magyarország: rémálom az Elm utcában

2018. május 10. - Kibeszélő

Belenéztem a tévébe, és megállapítottam, egy soha véget nem érő horrort vetítenek az országban. Mert a parlamenti színjáték tovább folytatódik. 

Mintha a Rémálom az Elm utcában menne újra meg újra meg újra. Pontosan ilyen a magyar politikai élet. Bő egy hónapja még a folyamatos latolgatásokat, egyezkedéseket, ajtócsapkodásokat, üzengetéseket és durcáskodásokat követhettük ellenzéki oldalon. Mégis reménykedtünk, hogy lesz eredménye, mert ennyi vak ember nem élhet az országban, akiknek megfelel, hogy Orbán Viktor immár a leggazdagabb magyar. No, nem papíron, mert azon Mészáros Lölő. De azért hülye nem vagyok! Aztán arcunkba kaptunk egy óriási maflást (azt a részét most hagyjuk, hogy a maflás rohadtul nem volt sportszerű). Azóta különböző fázisokon megyünk keresztül: sokk, bénultság, elkeseredettség, depi, dac, csakazértis kimegyünk az utcára, elfogyott a kedv, minek megint tüntizni, ezen úgysem lehet változtatni.

elm_street.jpg

A kormánypártok pedig ezzel egyidejűleg tovább arcoskodnak. Nagyképűen kitiltják már az alakuló ülésről az újságírókat (miközben a nemzetbiztonsági kockázatot jelentő jordán "üzletember" díszvendégként ücsöröghet az erkélyen), és vagy nem válaszolnak a kérdésekre, vagy csak baromságokat. Pökhendi félszavakból annyi derül ki, pont leszarják saját választóikat (ahogy választások előtt is), mert már túl vagyunk a választáson. Nincs program, nincs jövőkép, csak a rizsa. Pontosabban van jövőkép: Magyarország megvédése. Ide csak az juthat be, aki a kormánytagoknak eleget fizet. Egyébként pedig az új kormány nem sokban különbözik az előzőtől, hisz a vetésforgó jól bevált módszer. Mivel amúgy is csupa zseniről van szó, tök mindegy kit melyik minisztériumba vagy tárcához küldenek. A Fidesz-KDNP-ben mindenki mindenhez ért. Rezsiszilárd így lesz nagy honvédő, a már annyiszor lejáratódott Arogán Anti feladatköre bővül a turizmussal, Kósa Kupak Lala pedig nemhogy meghúzódna a jótékony félhomályban, a Fidesz kampányfőnöke lesz a jövő évi önkormányzati választási kampányban.

De az ellenzékről se feledkezzünk meg. Jól érezték ők, hogy az április 8-át követő tüntetéseken csakis megfigyelőként vehetnek részt. Az utcára vonuló tömeg ugyanis őket is kárhoztatta az újabb kétharmadért (nem csak a kormánypárti propagandát és csalást). Erejük totál elfogyott. A szeg pedig ismét kibújt a zsákból: nincs itt semmiféle egység a kormánnyal szemben. A közös vereség sem hozta össze a pártokat. Új elképzeléseik sincsenek. Minden nap levágnak valami oltári nagy marhaságot valamelyik médiában. Csakhogy az okoskodásuk már annyira unalmas és átlátszó, hogy inkább átkapcsolunk az esti mesére. Arra viszont van fantáziájuk, hogyan ábrándítsák ki még inkább az ellenzéki szavazót.

Valamiért derogál nekik a tökös hozzáállás. Mosolyogva átveszik mandátumukat, szépen besomfordálnak a parlamenti alakuló ülésre, és tovább asszisztálnak a következő 4 éves színjátékhoz. Magyarázhatják, hogy őket a nép választotta képviselőnek, és az a dolguk, hogy részt vegyenek a parlamenti munkában. Valójában hiszi a piszi. Szabó Szabolcs a trójai falóra erősen hajazó LMP frakciójába ül be, holott az őt megválasztó állampolgár esetleg úgy gondolta volna, hogy ha már muszáj, akkor a PM-hez csatlakozik. Szél Bernadett mégsem nemzetkockázati tényező, egyhangúlag szavazták meg a Nemzetbiztonsági Bizottság tagjának. (Hm, vajon a fideszes képviselők miért nem tartanak tőle úgy, mint egy pestisestől?) És ez még csak a kezdet. Idővel majd az is kiderül, melyik ellenzékinek milyen szerep jut a horror szappanopera 2349-dik részében.

szel-szabo.jpg

Azt azonban az ellenzék nem tudta egységesen felvállalni, hogy távol marad a parlamenti alakuló üléstől, amivel kétségbe vonta volna annak legitimitását. De más kezdeményezést sem láttunk tőle a választások óta. Ha pedig nincs egy erő, ami mögé be lehet sorakozni, az ellenállás hasztalan. A civilek által kezdeményezett megmozdulások ugyanis napról napra kerülnek közelebb a végkimerüléshez (vagy talán már benne is vannak az agóniában). Mert ami kedden történt, inkább vicces volt, mint komoly. Annyira harmatgyenge felszólalásokat hallhattunk, hogy az már nekem volt kínos. Arról már nem is beszélve, amikor a szervezők a világító mobilokkal akarták megmutatni a tömeg erejét a napfény kellős közepén. Ám az új erő csak nem jön. A régi meg kuka. Készüljünk fel ezért lelkileg arra, hogy hamarosan újabb részekkel gyarapodik a nemzeti horroropera. És még az sem kizárt, az egyszerű átlagember már nem nézője lesz a sorozatnak, hanem résztvevője, mondjuk prédaként.

A bejegyzés trackback címe:

https://karambol.blog.hu/api/trackback/id/tr3813904160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.10. 19:19:51

Ez van, a liberalizmus lassan elbukik, a nép fellélegezhet: hatalmas az esély fontos pozitív eseményekre.

paráznabillegető 2018.05.11. 13:49:25

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
taps.
balra el.

te birca. az hogy lehet, hogy minden topikban van legalább egy hozzászólásod, és általában az első, amelyik tartalmazza a következő szót vagy annak közeli szinonímáit: liberalizmus.
vesszőparipa?

Andy73 2018.05.11. 13:52:35

Ha a politika nem boldogít, ne foglalkozz vele. Vagy szedjél antidepresszánst, azok most nagyon divatosak. De máshogy is feldobhatod magad: sportolással, vagy leginkább valami hasznos és örömteli munkával.
Ha baloldali vagy, akkor lehet, hogy rémálom számodra a mostani helyzet; a jobboldalnak a 2002-10 közötti időszak volt az. Akkor még hasonló méretű volt a két tábor, de mostanra ti vagytok kevesebben, ezt jobb, ha belátod. És erről leginkább a mostani ellenzék tehet, akikről nem feledkeztél meg, de nem is írsz túl sokat a felelősségükről.
A 2006-10 közötti ciklus ugyanis nem csak a jobboldal számár volt rémálom, hanem valóban az egész országnak. Azért nyer 2010 óta folyamatosan kétharmaddal Orbán. A magyarok többségének nincs itt semmiféle rémálom, legfeljebb néhány baloldali számára, akik arról álmodoztak, hogy visszatérhetnek a hatalomba.

röf 2018.05.11. 13:59:00

Baromi unalmas már ez a nyafogás a választásról.
Még az a mantra hiányzik, hogy nem a Fideszé a többség, ezért e nemafidesz-nek kellett volna kormányt alakítani.

Andy73 2018.05.11. 14:00:54

Egyébként a parlament mindenütt színjáték, csak az nem mindegy, milyen szereplőkkel. A rémálom és a horror az volt, amikor Öszöd után még 3 évig a böszme volt a miniszterelnök, és a parlamenti többséget az ő emberei alkották. Még az is sok, ahányan mára maradtak, de így tovább lehet velük riogatni, most már emészthető dózisban.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.11. 14:02:09

@paráznabillegető:

A világ gondjanaik alapoka a liberalizmus. Miért kellene pont az alapokról nem szólni?

paráznabillegető 2018.05.11. 14:03:56

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: várjál már... és mi volt az ókorban a probléma oka? akkor is a lippsik?

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2018.05.11. 14:07:33

Töpreng néhány józan elme,
E zsákutca már az Elm-e?
Aztán bólint s búsan áll ma,
E rémség az elmi álma.

(haláltánc!)

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2018.05.11. 14:10:22

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Caligula és Néró is liberálbolsevik volt? :))))
A világ fő a baja a bűn és ebbe még mélyebben süllyed bele, ha bűnözők irányítják.

paráznabillegető 2018.05.11. 14:17:58

@Frady Endre: attila a hun volt liberálbolsevik. vagy mi, de tuti bevándorláspárti. ni, hogy betolt egy csomó embert a római birodalomba. az meg szét is hullott, és még a vallása is keresztény lett.
hej, ha akkor lett volna net, meg birca... meg egy viktor...

SándorO 2018.05.11. 14:22:41

"Pökhendi félszavakból annyi derül ki, pont leszarják saját választóikat "

Ha teged leszarnak, az annak a jele hogy te nem vagy a valasztojuk, ezert ajanlom a te valasztottodat szekald !

Ballib vagyok rettegek 2018.05.11. 14:33:35

Gulyás Marci megmondta hogy nem szabad felvenni a mandátumokat.

Gulyás Marci azt is megmondta még elötte hogy jól össze kell fogni, és meg is jelölte konkrétan szavazókörönkénti listában kikre KELL szavaznia az egyszeri demokratának.

Szóval itt van Gulyás Marci a rengeteg eszével, és ugyan senki nem választotta semmire de jó előre megasszonta hogy kire kell szavazni, hogy nyerjen.... Bocsánat.. Nyerésről szó sincs. Szóval hogy veszítsen a Fidesz.

És ha Gulyás Macira nem hallgatnak az emberek, és a pártok, akkor bizony diktatúra van, mert milyen már, hogy több párt indul, és több jelölt, és arra szavaz az ember aki számára szimpatikusabb ?!
Skandallum !

És ha nem jön be Gulyás Marci terve, akkor bizony nem szabad egyik ellenzékinek se esküdni és dolgozni a parlamentbe, mert Gulyás Marci azt mondja !
Nem szabad legitimitást adni, mert Soros Gyuri külföldi zsoldosai mégse jöhetnek be forradalmat támogatni és csinálni (mint Ukrajnában), egy legitim kormány ellen !

Szóval ez van.Mindenki aki nem Gulyás Marci az áruló, vagy Fideszes.

paráznabillegető 2018.05.11. 14:47:34

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: na de az is kialakult valahogy. mindennek van kezdete. a kezdetnek is.
annak mi volt az oka? a liberalizmus születéséről kérdezlek.

paráznabillegető 2018.05.11. 14:48:52

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: mi az a modernitás?
vagy még inkább: te mit értesz alatta?

Kong.Kinga 2018.05.11. 15:20:37

"Ám az új erő csak nem jön."
1 hónapja volt csak a választás, most alakul a parlament, mit akarsz ilyen hirtelen, te fasz?

egy mozgalom nem1 perc alatt lesz mozgalommá, nem 1 tüntetésből lesz bármi is, hanem amikor az embereknek annyira rossz, hogy hajlandóak tenni ellene.

Egyelőre az éhezők viadalában ahogy mondták, hogy amig remény van, addig nyugi van. Vesszen a remény, abból lehetne ébredés.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.11. 15:20:54

@paráznabillegető:

Alapvétően tévedés az alap. Én elhiszem, hogy a liberalizmus megalkotói jót akartak, dehát mégis tény: sikerült a legperverzebb rendet megteremteniük.

Kong.Kinga 2018.05.11. 15:21:10

nevét nem vállata a szerző a cikkhez.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.11. 15:22:43

@paráznabillegető:

Egy doilgot jelent: a felvilágodosodás hatására kialkult új rendet.

Szellemi alapja a protestáns eretnekség. S következménye a kapitalizmus.

Ez Sátán háromszöge: reformáció - felvilágosodás - kapitalizmus, együtt ez a liberalizmus.

Kong.Kinga 2018.05.11. 15:23:51

@Andy73: nem Gyurcsányt vagy az MSZP-t sírjuk vissza, nem csak ők vannak az ellenzékben, persze tudom, hogy a többiek a szavazók nagyrésze számára ismeretlen.

De elmehetne a picsába ez a mostani bűnöző bagázs, jöhetne Jobbik, LMP, Momentum, vagy akár a Kutyapárt, jobb lenne a hangulatom - bár a Jobbiktól félek kicsit, de Vonával nem lett volna gond.

Artie 2018.05.11. 15:25:55

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: és ha nem lenne liberalizmus, illetve annak még egy kicsi maradványa Magyarországon, most te sem hányhatnád ide a faszságaidat.

paráznabillegető 2018.05.11. 15:26:53

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: húha, nagyon messzire mentél vissza!
de mint mindennek, magának a protestáns eretnekségnek is vannak okai.
de előtte tisztázni kéne még valamit. egyenlőséget tehetünk-e a protestánsok, a husziták, és a párszáz évvel korábbi katharok mozgalmai között?

Kong.Kinga 2018.05.11. 15:26:55

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: túltólták talán, van annak is szélsősége.
De a szélsőlibből most valami szélsőséges maffia-feudális-kommunizmust építünk, vagy mit. Lassan átbillenünk a másik szélsőségbe.

Ezért kellene az a fajta demokrácia a "népi demokrácia" helyett, amelyben még vannak fékek, ellensúlyok, stb.

paráznabillegető 2018.05.11. 15:29:26

@Artie: inkvizítor lenne. vagy hóhér. esetleg pribék.

paráznabillegető 2018.05.11. 15:31:55

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: tévedés?
ha valamiben tévednek, akkor az elég hamar összedől magától. ez mindig is így volt, és így is lesz.
hány éves is az általad kritizált liberalizmus?
hát miért nem roskadt már össze?

vagy majd most, mindjárt?... csak még egy kis kitartás, elvtársak, meglássátok, omlik menten! :)))

nyerafidesz 2018.05.11. 15:34:14

Beszarok. Hörög a libsi média, hogy most egypártrendszer így meg úgy, ugyanakkor simán feltételezi azt, hogy az ellenzék az egy, azaz egy erő a kormánnyal szemben. Hát nem, elvtársak! Se többség nem vagytok, se egységesek. Több kicsiny - vesztes - pártocska vagytok.
Mit kellett volna tenni Orbánnal szemben?! Hát semmit. Ugyanis az teljes ellenzék intellektuális kihívásokkal küzd. A kormányzás olyan magas nekik, mint hangyának a repülő. Mi pedig - a tudatos választók - köszönjük szépen jól vagyunk, és ugyan van kritikánk a kormánnyal szemben, de alternatíva híján tudjuk támogatni azt.

Cycmen 2018.05.11. 15:45:12

Amikor a harmadik, minden eddigit felülmúló vereség után kivonultatok az utcára "mi vagyunk a többség" táblákkal megértettem hogy a realitásokat és a tényeket figyelmen kívül hagyó idióták vagytok. De most itt van ez a poszt is hogy az emberek vakok.....kb. a tizedik Orbán kormány megalakulása után felvetődik majd (akár teória szintjén) hogy valamiben hibáztatok?

Cycmen 2018.05.11. 16:04:37

@paráznabillegető: "
hány éves is az általad kritizált liberalizmus?
hát miért nem roskadt már össze?"

Soha nem is volt. Ha megtekinted hogy mi a liberalizmus és azt amit annak örvén csinálnak akkkor köszönőviszonyban sem lesz a kettő.
Ugyanaz mint a szocializmus. Annak sem volt semmi köze a mindennapokban az ideológiai szocializmushoz, aztán egy pontnál ráfogták hogy azért mert még építjük.
Mindkét ötlet úgy hallott ahogy van, és főként azért, mert ugyanazon emberek ugyanazon felfogásban "építik" . Ez egyébként nem is baj, viszont a jól bevált hagyományos értékrendet tehetségesen rombolják amíg szét nem lesz rúgva a seggük. És ez a pillanat egyre jobban közeledik!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.11. 16:06:03

@paráznabillegető:

Ez mind külön-külön vizsgálandó.

A katharok egyértelműen nem keresztény vallás. Azaz hatása akereszténységre minimális.

A husziták meg heterogének voltak, volt ott minden, szimpla katolikus reformerektől preprotestáns eretnekekig. De ez is mindegy, mert nem lett semmilyen politikai hatásuk.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.11. 16:07:15

@paráznabillegető:

Sok tévedés hosszútávú. Azaz ez nem érv.

Ha egy tévedés képes alkalmazmodni, sokáig bírja.

paráznabillegető 2018.05.11. 16:07:50

@Cycmen: két kérdés.
1, minap aszírtad egy másik topikban, hogy befejezted velem, mer én egy hú de mekkora.... akkor most itt miért szólsz hozzám? :) topikfüggő?
2, "ráfogás", írod. milyen érdekes szóhasználat... :p

paráznabillegető 2018.05.11. 16:11:01

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "...A katharok egyértelműen nem keresztény vallás..." - ennek fuss neki mégegyszer.
"...A husziták meg (...) nem lett semmilyen politikai hatásuk..." - hát ennek is.

paráznabillegető 2018.05.11. 16:12:44

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: remek "válasz", nagyon ügyes! :D
bravó, bravó!
látod, én ezért szeretlek téged.
elsőosztályú.

paráznabillegető 2018.05.11. 16:26:33

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: de kisegítelek.
a tévedés nem alkalmazkodik. sohasem. a tévedés, mint olyan, szépen elhal, ahogy a körülmények változnak.
tévedés volt az egyiptomi fáraók uralma?
a rómaiak köztársasága, majd császársága?
a királyságok? a köztársaságok? a demokráciák? közben a mindenféle izmusok?
mind tévedés lenne?
hisz lám, elbuktak...
úgy amiben te hiszel, honnan tudod, hogy nem tévedés? :D

Cycmen 2018.05.11. 16:30:30

@paráznabillegető: Ja topikfüggő, kipihentelek, érdekes kérdést vetettél fel. Baj? Mellőzhetlek amúgy, nem gond.
A ráfogással mi a bajod? Nincs ilyen szó? Monnyuk akkor meg most találtam fel és remélem egy feltalálóval szívesen beszélgetsz.
Te jössz!

paráznabillegető 2018.05.11. 16:36:13

@Cycmen: ó, nincs azzal semmi baj. csak érdekesnek találtam a használatát.
de várjál, pontosabban idézek, nem csak egy szót, hanem a környezetét is.
"...egy pontnál ráfogták hogy azért mert..."
csodálatos! :D :D :D

Cycmen 2018.05.11. 16:50:37

r@paráznabillegető: .egy pontnál ráfogták hogy azért mert..."

Hát ha az egész firkálmányomból ennyi zavar, akkor kezdünk rémesen egy kaptafára gondolkodni, nem így látod?

paráznabillegető 2018.05.11. 16:57:43

@Cycmen: korántsem zavar ez.
a zavar a te fejedben van.
miközben ilyen hülyeségeket írkálsz, hogy "a jól bevált hagyományos értékrend", hahaha, ez meg ugyan mi? és hol van ilyen manapság? hát miféle hagyomány? szemet szemért? nőknek kuss? mikor nyit a rabszolgapiac? körmösre, fiam!
és akkor időközben kibukik az igazság, hogy aszondod: ráfogják...
hát ja.
egyetlen igazság van csupán, éspedig az, hogy ki az alfa. a többi maszlag.
az egész neten egy alfa sincs, csak mondom. :p

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.11. 16:58:19

@paráznabillegető:

Minden rossz elbukik, de nem azonos idő alatt. Sőt, a jó is bukik, ha változnak a feltételek,

paráznabillegető 2018.05.11. 16:59:22

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: várjál már, akkor mi az egésznek az értelme?
miért harcolsz ilyen vehemensen?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.11. 17:20:09

"ennyi vak ember nem élhet az országban, akiknek megfelel, hogy Orbán Viktor immár a leggazdagabb magyar"

Nem vakok, csak éppen erre nincs szükségük:

"A szeg pedig ismét kibújt a zsákból: nincs itt semmiféle egység a kormánnyal szemben. A közös vereség sem hozta össze a pártokat. Új elképzeléseik sincsenek. Minden nap levágnak valami oltári nagy marhaságot valamelyik médiában. Csakhogy az okoskodásuk már annyira unalmas és átlátszó, hogy inkább átkapcsolunk az esti mesére. Arra viszont van fantáziájuk, hogyan ábrándítsák ki még inkább az ellenzéki szavazót."

(Csak halkan jegyzem meg: a zsákból nem a szeg, hanem a szög bújik ki. Még akkor is, ha amúgy a boltban szeget vásárolsz.)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.11. 17:22:54

"És még az sem kizárt, az egyszerű átlagember már nem nézője lesz a sorozatnak, hanem résztvevője, mondjuk prédaként."

Az egyszerű ember unja az ellenzék töketlenségét, határozatlanságát, kilátástalanságát, önzését, impotenciáját. Még azzal is tisztában van, hogy ilyenekre nem szabad bízni az ország kormányzását.

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.05.11. 17:36:32

Kibaszott Bircát NE úgy olvassátok, hogy mivel érvel !
A kérdés : KINEK a csickája ? És ebből minden szavát levezetketitek : ö egy roohadt putyin bérenc fizette geci troll ! Ennyi !

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.05.11. 17:38:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne: NA te rühes kurva te védjed csak a csúti cigót. milyn jó is mindenkinek hogy szétlopja az országot, az eu támogatást, a jövőt !

zokogjatok 2018.05.11. 17:41:51

Ha tényleg akkora horror lenne, nem pár száz félrészeg fasz üvöltözne a szerencsétlen rendőrök arcába öt centiről hogy "hazaárulók".

Eeej de szeretnének egy pofont kapni. Egyből indulhanta végre a világraszóló nyígás hogy itt a fasizmus.

zokogjatok 2018.05.11. 17:43:34

"NA te rühes kurva te védjed csak a csúti cigót."

Az élő példa, hogy miért tart ott az ellenzék, ahol. Ilyen emberekkel mit akartok? Szerencsétlenek, de kurva mák, hogy ilyen kevesen vagytok.

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.05.11. 17:45:35

@zokogjatok: Védjed te is mocskos bérenc féreg geci ! :)

paráznabillegető 2018.05.11. 18:01:45

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: blablabla. :)
hogy nem szakad rád a plafon, még ilyen ordas hazugságot leírni! :)))
há de tényleg, minden egyes szó benne színtiszta hazugság! :D :D :D
szinte hallom, ahogy röhögsz te is fennhangon! :p

BiG74 Bodri 2018.05.11. 18:46:54

Az ellenzék rakat szar, megélhetési politikusok sor, akiknek jelentős része azonnal, orkbán klón lenne, ha komolyabb pozícióval megkínálnák.
Vona pedig, könnyen lehet, egy fityiszügynök volt. Hamar kiderül az alapján, hogy mi lesz vele az elkövetkező 6-12 hónapban. Mindenesetre a jobbikosok gondolkodjanak el rajta, hogy a pártjuk valószínűleg most futotta a legjobb köreit, hogy sok olyan ember szavazott át rájuk akik amúgy máskor számításba sem vették volna őket.
A fityiszesek pedig elgondolkodhatnak, hogy ha megjelenik egy náluk is demagógabb erő, amely egy gazdasági völgymenetben érkezik, akkor mi lesz a vége az általuk kreált választási törvénynek?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.11. 19:05:55

@zokogjatok:

"Eeej de szeretnének egy pofont kapni. Egyből indulhanta végre a világraszóló nyígás hogy itt a fasizmus."

Mégis mit gondolsz, mi a céljuk? Addig fognak elmenni a rendőrök provokálásában, amíg egyszer egyiknél elszakad a cérna. Aztán a jútyúbra persze már csak a rendőrtől kapott pofont töltik fel, azt nem, hogy előtte pl. arcul köpték a rendőrt. Ahogy megtették az egyházi személyekkel a minap.

BiG74 Bodri 2018.05.11. 19:08:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Aztán akkor mi lesz? Fel lesznek pofozva, valahogy ez kevés lesz egy ilyen országhoz.

felső határ nincs 2018.05.11. 19:23:26

Orbán simán megérdemelné, hogy a leggazdagabb magyar legyen.

Shortos Dzsordzs után rögtön.

BiG74 Bodri 2018.05.11. 19:31:10

@felső határ nincs:
Shortos dzsordzsi nem a magyar adófizetők pénzéből lett gazdag, ő végigverette a világot. Vitya csak minket szopat, de a lényeg, hogy ő nem soros, hanem orbán !

felső határ nincs 2018.05.11. 19:34:55

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Általában egyetértek, de mi a baj a protestánsokkal?

A magyar nemzet létezése, megmaradása régen a kereszténység felvételén múlott. De a Habsburg korában a magyarság inkább a protestantizmust választotta, csak a Habsburg párti árulók voltak katolikusok.
A protestantizmus védte meg a magyarságot, az teremtette meg a magyar nyelvü irodalmat is, pedig a körülöttünk lévő népek szintén inkább katolikusok.

S ez máig is így van. A katolikus emberek, vagy akiknek a családja régen katolikus volt, hajlamosabbak az árulásra.

A katolicizmus teremtette meg a globalizmust, s egyházberendezkedése is totalitárius, dinasztikus, nemzet-tagadó.

felső határ nincs 2018.05.11. 19:37:40

@BiG74 Bodri: Először azáltal lett gazdag, hogy a náciknak dolgozott, s feldobta a fajtársait. Ez az egyik oka amiért még Izrael is kitagadta Shortos Dzsordzsit. Aztán az angol adófizetőket forgatta ki a vagyonukból, onnan is kitiltották, azóta világszerte szívja az emberek vérét.

BiG74 Bodri 2018.05.11. 19:38:00

@felső határ nincs:
Ez erős beleérzés a katolicizmusban. A történelmi részig oké, de az utsó két bekezdés, hát erős.

BiG74 Bodri 2018.05.11. 19:43:51

@felső határ nincs:
Azt nem tudom, hogy gazdag lett-e a náciknak végzett túlélési munkából, arról sem vagyok meggyőződve, hogy a náci Izrael ezért fúj a dzsordzsira. A világot pedig frankón körbeszívatta, aminek jelentős előnye volt, hogy a gazdaságkutatók ráébredtek, nem minden olyan kurva jó a hagymázas elképzeléseikben. Amúgy nem a dzsordzsi az egyetlen aki jelenleg is milliárdos alapokon forexezik, és szívat piacokat, kisbefektetőket, országokat. Györgyünk akkor (is) nagyot dobott, és látványos lett. Amúgy a brittek kitiltották, de a pénz valahogy mégis gyűlt alá, hogy dzsordzsi még többet csináljon a gazdáiknak.

felső határ nincs 2018.05.11. 19:50:29

@BiG74 Bodri: Hát, erős, de ez van. Nemzetárulónk az volt már sok, de nemigen mutatsz egy protestánst se közöttük.

Vagy zsidók voltak, vagy katolizált zsidók, vagy keresztény katolikusok.

Sorosról meg annyit hogy igen, az ő szakmája az hogy egy embertelen geci legyen, de aztán ne hápogjon ha annak is tartják, hanem vállalja.

Filantróp, beszarok, az ég nem szakad az öregre?

BiG74 Bodri 2018.05.11. 20:10:16

@felső határ nincs:
Vallás szempontjából nem néztem őket, furcsa lenne a kimutatható regresszió.

Ingyen védem az Orbán kormányt 2018.05.11. 22:00:17

"mert ennyi vak ember nem élhet az országban, akiknek megfelel, hogy Orbán Viktor immár a leggazdagabb magyar. "

Engem ez nem erdekel, nem latom, nem erint, nem az en dolgom.
Az viszont igen, hogy az ellenzek Soros Gyorgy vezetesevel, tobb szaz millio nemieroszakolo arab terroristat akar Europaba koltoztetni, es igy Magyarorszagra is par milliot. Es ezt nem akarom.

Ratyi Manó 2018.05.11. 22:40:50

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: esély az egypártrendszerre. Újra. Újra egy ifjú kommunisstával, aki öregen is az

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.11. 23:46:32

Soros a vele készsült interjúban azt magyarázza, hogy nincs lelkiismeret-furdalása, amiért részt vett a zsidó vagyonok elkobzásában, mert ha ő nem tette volna, akkor megtette volna más.

Ez azért furcsa érvelés, mert ezen az alapon a legtöbb náci háborús bűnöst is fel lehetett volna menteni: ha Eichmann nem vállalta volna, vállalta volna más. És ez elvihető a legutolsó tábori őrig, akiket még ma is előszeretettel hurcolnak meg: ha ő nem vállalja az őrséget, vállalja más.

Valahogy mégsem mentették fel ezeket az embereket. A zsidó vagyonok általa is bevallott rekvirálásáért Soros ugyanúgy megérdemelné, hogy háborús bűnösként elítéljék. Mégis, ezt a védekezést Sorostól elfogadja pl. az EU, ahol szinte havi rendszerességgel visszatérő vendég és államfőnek kijáró módon fogadják, tárgyalnak vele. Nem inkább letartóztatni és bíróság elé állítani kellene? Vagy csak a jelentéktelen senki tábori őrt lehet elítélni?

Ha egy politikus tárgyal az EU vezetőivel, akkor rendszerint a saját országát képviseli. Soros kinek az érdekeit képviseli, amikor az EU vezetőivel tárgyal?

Jakab.gipsz 2018.05.12. 04:23:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ezt kérdezed?

"Soros kinek az érdekeit képviseli, amikor az EU vezetőivel tárgyal?"

Soros egy kisistent játszó, "sátánfajzat" a saját érdekeit képviseli. Ennyi.

Jakab.gipsz 2018.05.12. 04:33:09

"Ezzé vált Magyarország: rémálom az Elm utcában!" Igen!

Csakhogy a globalista Soros és a csicskásai számára, válik rémálommá, Magyarország.

És ekkor mi van ? Győz a keresztény demokrácia !

Ez pedig csak a parazita ateista-zsidóknak nem tetszik. Ennyi.

marosy 2018.05.12. 07:18:21

@Kibeszélő: Anyád (az az útszéli) vállt rémálommá.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.12. 07:52:54

@felső határ nincs:

Minden rossznak van jó mellékhatása is. Ha nem így lenne, senki se szegődne a hívének.

A liberalizmusnak, a felvilágosodásnak, a protestantizmusnak is vannak pozitív mellékhatásau.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 07:58:18

Magyarország nemcsak a Fideszes birkák, hanem miattad is szarban van.

1) " holott az őt megválasztó állampolgár esetleg úgy gondolta volna, hogy ha már muszáj, akkor a PM-hez csatlakozik. "

Ez nem érv. Te ezt szeretnéd, de nem tudod igazolni, hogy így van. Azért ugye nem gondolod, hogy az ellenzék baja az, hogy nem úgy ugrál, ahogy te, a senkiházi, megmondóember megrendeled?

2) Hadházy nem vett részt a parlament alakuló ülésén. Nem látom, hogy éljeneznéd. Azt sem, hogy ez megrengetné a Fideszt. A DK az eskü szövegét meghackelték. Szerintem ez tökös kiállás. De jelen helyzetben semmiféle tökös kiállás nem fogja megdönteni a Fideszt. Fel kéne fognod húgyagyúkám!

3) A vérszegény a te blogpostod. Csak finnyás vagy és fanyalogsz, neked semmi nem tetszik, csak tökös dolgokról álmodozol. Bazdmeg, rohamozd meg a Parlamentet, te barom, mert ha nem, akkor nem vagy tökös, de akkor meg ne ugass!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 07:59:32

@Jakab.gipsz: " Győz a keresztény demokrácia ! "

A keresztényeknek annyi. Magyarország legfeljebb egy vesztes vallás vigor mortisa lehet. Nem tudom, ennek minek örülsz.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 08:00:50

@Jakab.gipsz: " Győz a keresztény demokrácia ! "

A keresztényeknek annyi. Magyarország legfeljebb egy vesztes vallás vigor mortisa lehet. Nem tudom, ennek minek örülsz.

A magyarok többsége például nem keresztény. A fiatalok többsége nem keresztény. Ha a többségre a keresztény diktatúra ráerőlteti magát, abból a végén csak bukás lesz. A bukás fájni fog. A keresztényeknek is.

felső határ nincs 2018.05.12. 08:07:50

Magyarország annál jobb hely, minnél hangosabban visítanak benne a hazátlan lippsik.

Orbán jól kifundálta, térdre vágta a csuhásokat, a komcsikat és a nácikat, ma már mind egyedül tőle függnek anyagilag.

A Jobbik nem tudja kifizetni a bírságát, az MSZP a csőd szélén. Sieg heil!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 08:17:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem sikerült felfognod, amit Soros mondott. Soros azt mondta, hogy ő nem csinált semmit, csak nézett, ha nem lett volna ott, akkor is elvették volna a zsidók vagyonát, mert egy 14 éves gyerek volt, és semmit nem csinált. nem ő vette el a zsidók vagyonát, ő csak jelen volt. ha szerinted egy ilyen helyzetben egy 14 éves gyereket el lehet ítélni azért, mert nem esett neki az SS tiszteknek, akkor te egy ostoba, pszichopata fasz vagy.

azért, hogy tétlenül nézték a zsidók deportálását majdnem az összes akkori magyart el lehetne ítélni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 08:19:16

@felső határ nincs: Hitler nyomorult öngyilkos lett, és elégettette a testét, mert tartott tőle, hogy meglincselik. Pedig ő egy sokkal erősebb ország Führere volt. Orbán ennél sokkal nyomorultabbul fogja végezni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 08:20:27

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Ha egy politikus tárgyal az EU vezetőivel, akkor rendszerint a saját országát képviseli. Soros kinek az érdekeit képviseli, amikor az EU vezetőivel tárgyal?"

Habony kinek a nézeteit képviseli, amikor Orbánnal tárgyal?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 08:22:06

@Ingyen védem az Orbán kormányt: Magyarországon korábban is, és ezután is a magyarok erőszakolják meg a magyarokat. Esetleg az osztrákok.

www.kisalfold.hu/soproni_hirek/ferto_tavi_gyilkossag_30_eves_magyar_no_az_osztrak_ferfi_aldozata/2559310/

Te ettől vagy boldog, mert egy ostoba elmebeteg vagy.

Gleccsertetű 2018.05.12. 08:22:13

Nekünk az teljesen jó, ha nektek rémálom

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 08:23:42

@BiG74 Bodri: Soros 14 éves volt, semmit nem csinált. hülye vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 08:24:21

@felső határ nincs: 14 éves gyerek volt, nem dolgozott a náciknak. nem csinált semmit.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 08:24:52

@felső határ nincs: a náciknak sok százezer magyar dolgozott, de nem Soros, Soros 14 éves gyerek volt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 08:28:01

@BiG74 Bodri: úgy látom, szerinted minden politikus csaló. akkor számodra nincs megoldás. de azt még neked is látnod kell, hogy Orbánnál nagyobb geci nincs ma a politikában. ilyen nagyságrendben még senki nem lopott és nem hazudott, és nem verte szét az országot, mint ő.

Gleccsertetű 2018.05.12. 08:28:03

@math0: hiába véded, nem fogja megengedni, h leszopd

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 08:30:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Az egyszerű ember unja az ellenzék töketlenségét, határozatlanságát, kilátástalanságát, önzését, impotenciáját. Még azzal is tisztában van, hogy ilyenekre nem szabad bízni az ország kormányzását. "

Az egyszerű ember inkább határozottan hajt Orbánnal a szakadékba. Azért egyszerű. De mi nem tartunk veletek.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 08:31:47

@Gleccsertetű: Nyilván saját tapasztalatból beszélsz. Gyuri bácsi lehúzott a farkáról amikor rácuppantál, mert még tele volt a szád Orbán gecijével.

felső határ nincs 2018.05.12. 08:34:54

@math0: De, Soros a náciknak dolgozott, 14 évesen, és nem érez büntuddatot miatta.

Maga mesélte.

Gleccsertetű 2018.05.12. 08:36:15

@math0: megkérdeztem, és azt mondta, h buta vagy. aztán együtt röhögünk rajtad.

felső határ nincs 2018.05.12. 08:36:24

@math0: Itt meséli Soros mit nem csinált a náciknak

www.youtube.com/watch?v=0PUDmLCkgNc

muhaha

trtr 2018.05.12. 08:44:55

@math0: Ez kicsit hajaz a komcsik narratívájára. A kapitalizmus is állandóan hajtott a szakadék felé, emlékszel?

Nevetségesek vagytok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 08:46:24

@felső határ nincs: pontosan, ebben a felvételben mondja el, hogy 14 éves volt, elvitték, nézte, NEM CSINÁLT SEMMIT. 8. perctől meséli.

mi a faszt nem értesz azon, hogy NEM CSINÁLT SEMMIT, te húgyagyú?!

nézd már végig a videódat a 8. perctől, de fogd is fel, ami elhangzik, te idióta!

felső határ nincs 2018.05.12. 08:52:27

@math0: Ja azt meséli hogy a náci tartótisztjének segített elkobozni a zsidók vagyonát te hazug tetü!

www.youtube.com/watch?v=W8Id0-Lsyr0

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 08:53:37

@trtr: "Ez kicsit hajaz a komcsik narratívájára. A kapitalizmus is állandóan hajtott a szakadék felé, emlékszel?

Nevetségesek vagytok. "

A kommunizmus narratívájára a Fideszes agymosás hajaz, miszerint a nyugat tart a szakadék felé. Na ez elmebetegség, mert itt mindneki szembe megy az autópályán.

Az, hogy Magyarország tart a szakadék felé, az nem ilyen. Egy országról van szó. Csak Orbanisztán fog tönkremenni. Nincs másik ennyire hülye ország.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 08:54:26

@felső határ nincs: nem azt meséli, te hazug tetű! azt meséli, hogy nem csinált semmit. nézett. egész Magyarország nézett. egész Magyarország náci kollaboráns volt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 08:55:29

@felső határ nincs: itt van az imádott Führered, amint azzal dicsekszik, hogy Soros bérenc, te tetű!

www.youtube.com/watch?v=To07SKwpHIQ

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 09:01:30

@felső határ nincs: Orbán Viktor "Politikai pályafutását Székesfehérvárott, gimnáziumi alapszervezeti KISZ-titkárként kezdte"

Magyarul Orbán fiatalként kommunista volt. És nem csak nézett, faszfejkém, hanem részt ett a kommunizmusban. Keményen, benne a sűrűjében.

hu.wikipedia.org/wiki/Orb%C3%A1n_Viktor

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 09:03:24

@Gleccsertetű: sem Orbán, sem Soros nem ismer, hiába faggatod őket rólam, miután leszoptad őket, kis kíváncsi!

felső határ nincs 2018.05.12. 09:06:29

@math0: Hogy jön ide Orbán?

2 perce hazudtad Sorosról hogy csak úgy ott volt. Dögöjj meg!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 09:12:06

@felső határ nincs: "Hogy jön ide Orbán?"

A blogpost 5. sorában szerepel. Soros nem. De hát tudjuk, a Fideszesek funkcionális analfabéták.

És hát ha kínos, hogy Orbán Soros bérenc, és kommunista, akkor terelnek.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 09:13:05

@felső határ nincs: 2 perce hazudtad a 14 éves Sorosról, hogy ő járt el hatóságilag. Dögöjj meg!

felső határ nincs 2018.05.12. 09:31:45

@math0: Kit érdekel a blogpost?

Szerinted én névtelen lippsik agymenéseit olvasgatom a szabadidőmben? Annyira azért nem unatkozom.

Igen, Soros a náciknak dolgozott, mint azt elég egyértelmüen meséli www.youtube.com/watch?v=W8Id0-Lsyr0

Állj le a herkóval Demszky!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 09:39:35

@felső határ nincs: hazudsz, nem dolgozott. És ezt a youtube videóid is bizonyítják. Semmi mást nem csinálsz, csak bemutatod, hogy minden Fideszes hazudós, köcsög, geci faszfej, akik bárkinek a képébe hazudnak akármit, és közben még be is hivatkozzák a cáfolást.

Orbán Viktor "Politikai pályafutását Székesfehérvárott, gimnáziumi alapszervezeti KISZ-titkárként kezdte"

Magyarul Orbán fiatalként kommunista volt. És nem csak nézett, faszfejkém, hanem részt ett a kommunizmusban. Keményen, benne a sűrűjében.

hu.wikipedia.org/wiki/Orb%C3%A1n_Viktor

Orbán Viktor továbbá Soros bérenc, maga dicsekszik vele:

www.youtube.com/watch?v=To07SKwpHIQ

felső határ nincs 2018.05.12. 09:53:18

@math0: Ne hadoválj, Sorosról van szó, a náciról.

Undorító a hazudozásod.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 09:58:15

@math0:

Faszfejkém, Brendel Matyókám, fiatal korodban te is úttörőként és KISZ-tagként kezdted.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 10:01:25

@felső határ nincs: Ne hadoválj, Orbánról van szó, a náciról, a kommunistáról.

Undorító a hazudozásod.

Orbán Viktor "Politikai pályafutását Székesfehérvárott, gimnáziumi alapszervezeti KISZ-titkárként kezdte"

Magyarul Orbán fiatalként kommunista volt. És nem csak nézett, faszfejkém, hanem részt ett a kommunizmusban. Keményen, benne a sűrűjében.

hu.wikipedia.org/wiki/Orb%C3%A1n_Viktor

Orbán Viktor továbbá Soros bérenc, maga dicsekszik vele:

www.youtube.com/watch?v=To07SKwpHIQ

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 10:02:30

@Jakab.gipsz:

"Soros egy kisistent játszó, "sátánfajzat" a saját érdekeit képviseli. Ennyi."

Ha csak a saját érdekeit képviselné, akkor ez nem lenne annyira fontos az EU vezetőinek. Szerintem Soros igencsak erős érdekcsoportokat képvisel, ha nem is de jure, ha nem is rögzített megállapodások alapján, de egyszerű érdekazonosságból. Vagyis Soros egyéni érdekei egybeesnek egyes érdekcsoportok érdekeivel, ezért fogadja őt az EU vezetése államfőnek kijáró módon. Ezzel nem annyira Sorost, hanem a (formálisan vagy informálisan) mögötte álló érdekcsoportokat tisztelik meg.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 10:04:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

1) nem voltam KISZ tag

2) Tehát Orbánnál megbocsátható, hogy KISZ tag volt, pedig 14 évnél idősebb volt. És KISZtagként csinált valamit

Sorosnál viszont megbocsáthatatlan, hogy 14 éves korában az "apja" elvitte valahova, és ő végignézte.

Undorító, kettős mércés, faszfej patkányok vagytok. Ezek a Fidesz szavazói. Ilyen elmebeteg, embertelen, erkölcstelen faszok.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 10:07:46

Soros és a pénzalapjai számunkra felfoghatalan összegekkel rendelkeznek, de valójában a nagyok között Soros igencsak kis hal. Volt pár sikeres húzása, de többnyire a többiekhez hasonló módon működik. Még csak az sem mondható, hogy kiemelkedően sikeres lenne.

Vagyos Soros vagyona önmagában nem indokolja az EU-béli befolyását.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 10:08:06

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Orbán, a csuti náci gimnáziumban, azaz 14 éves kora után volt kommunista. És egyetemi végzés után, azaz huszonévesen Soros bérenc. Mindez kb 30 éve történt, nagyságrendileg. Ezt a patkányt mentegetitek.

Soros ezzel szemben 14 évesen volt egy keresztény végrehajtónál elhelyezve a zsidóüldözés miatt. Végignézett valamit. Totális kényszerhelyzetben volt, nem úgy, mint Orbán. Mindez több, mint 70 éve volt.

De ti, hülye FIdeszes gecik, ti ezen élvezkedtek.

Hányadék, elmebeteg, pszichopata állatok vagytok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 10:09:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Habony ágrólszakadt, hülye, buzi senki, mi indokolta a befolyását?!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 10:11:04

@math0:

"Sorosnál viszont megbocsáthatatlan, hogy 14 éves korában az "apja" elvitte valahova, és ő végignézte."

Na, végre egy dolog, amiben egyetértünk.

1) De igen, KISZ-tag voltál, a beszervezési papírodban is benne van. Majdnem megválasztottak KISZ-titkárnak is, csak közben kiderült, hogy titokban ánuszba dugattad magadat a tartótiszteddel, ezért inkább meghagytak téged egyszerű hálózati embernek.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 10:11:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Soros befolyását emberjogi kérdésekben az alapozza meg, hogy óriási pénzeket ad emberjogi szervezeteknek. Ez kb olyan, mint amikor egy embert, aki támogat egy zenekart, és sok évig tulajdonképpen finanszírozza őket, meghívják egy előadásra.

de hát ezt a mucsaröcsögei, elmebeteg Fideszes barom hogy is fogná fel?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 10:15:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

""Sorosnál viszont megbocsáthatatlan, hogy 14 éves korában az "apja" elvitte valahova, és ő végignézte."

Na, végre egy dolog, amiben egyetértünk."

Ez a ti véleményetek, én ezt idéztem, és erre mondtam, hogy embertelen faszfej patkányok vagytok.

" De igen, KISZ-tag voltál, a beszervezési papírodban is benne van. Majdnem megválasztottak KISZ-titkárnak is, csak közben kiderült, hogy titokban ánuszba dugattad magadat a tartótiszteddel, ezért inkább meghagytak téged egyszerű hálózati embernek. "

Mivel az én életemet nem ismered, ezért tök nyilvánvaló, hogy a sajátodat mesélted el. Annyi különbséggel, hogy nem titokban dugtak seggbe, hanem csoportosan az egész szervezet végig ment rajtad.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 10:15:20

@math0:

"Soros ezzel szemben 14 évesen volt egy keresztény végrehajtónál elhelyezve a zsidóüldözés miatt. Végignézett valamit. Totális kényszerhelyzetben volt"

Nem volt nagyobb kényszerhelyzetben, mint azok a tábori őrök, akiket sorozatban ítélnek el még ma is háborús bűnösként.

Valahogy Soros mégsem háborús bűnösként a sitten végezte, hanem az EU legfelső vezetői paroláznak vele szinte napi rendszerességgel. Pedig ha a totális kényszerhelyzetben volt tábori őröket sittre tették, akkor Sorosnak is ott lenne a helye.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 10:16:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nagyon fáj, hogy megbuktál az IQ-teszten? Innen jutott eszedbe, hogy seggbe kúrtak?!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 10:18:34

@math0:

"Ez a ti véleményetek, én ezt idéztem"

Idézted? Hol volt az idézőjel, kicsi svábbogaram?

"Mivel az én életemet nem ismered..."

Jobban ismerem, mint gondolod. Jól ismerlek, még majdnem 20 évvel ezelőttről, egy bizonyos listáról. :) A stílusodat, a szavajárásaidat nem tudtad megváltoztatni.

Még mindig tiltólistás Jim Carrey? :DDDDDDDD

Ménár Atya 2018.05.12. 10:18:51

Ez az ellenzék nem ellenzék, hanem szimpla orbánfóbiás megélhetési hőbörgő.
Orbánt nem tudják azzal legőzni hog orbán a főgonosz.
Egyrészt azért mert ez nem igaz, a pénztárcánk nem ürül, hanem lassan növekszik a tartalma, ezek tények, és ne jöjjön nekem most valami buzgómócsing hogy ez nem így van, mert ez így van, tehát gazdaságilag jobb a helyzet, és nyugalom van.
Azon kívül hogy milyen rossz nekem mert orbán megfélemlít, nem nagyon hallottam mást.
Most tényleg ez alapján szavazzak valamelyik bukott pártra, vagy a boxoló lmpre, vagy a melegedő jobbikra?
És utána mi lenne ha nyernének, egymást vernék halálra, mert az a program vagy hallgassam hogy orbán a hibás?
Hát nem, nem olyan rossz hely ez, mint ahogy a bukott baloldali filozófusai állítják.
A diktaturázókat meg meg kéne verni és börtönbe tenni, hogy érezzék mi a diktatúra, persze ilyen nem lesz, mert demokrácia van, annak ellenére, hogy a baloldalinak nevezett parlamenti csőcselék lövette az embereket, meg verette, amikor kiderült a hazudozásuk.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 10:19:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Nem volt nagyobb kényszerhelyzetben, mint azok a tábori őrök, akiket sorozatban ítélnek el még ma is háborús bűnösként."

De, nagyobb kényszerhelyzetben volt. És nem csinált semmit. Elítélni csak te akarod, mert egy ostoba kis kurva vagy, aki elbaszta a kis életét, és most Gyuri bácsira haragszik maga helyett. Egy 14 éves gyereket elítélni, bazdmeg.

Orbán több elítélendő dolgot tett.Kommunista volt a KISZ-ben, Orbán csinált is valamit. Orbán kommunista volt, utána Soros bérenc, most meg náci.

Orbán Viktor "Politikai pályafutását Székesfehérvárott, gimnáziumi alapszervezeti KISZ-titkárként kezdte"

Magyarul Orbán fiatalként kommunista volt. És nem csak nézett, faszfejkém, hanem részt ett a kommunizmusban. Keményen, benne a sűrűjében.

hu.wikipedia.org/wiki/Orb%C3%A1n_Viktor

Orbán Viktor továbbá Soros bérenc, maga dicsekszik vele:

www.youtube.com/watch?v=To07SKwpHIQ

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 10:19:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne: te nem voltál kényszerhelyzetben, mégis seggbe kúrattad magad az egész KISZ szervezettel.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 10:20:20

@math0:

"Innen jutott eszedbe, hogy seggbe kúrtak?!"

Dehogy. Onnan jutott eszembe, hogy a nejed panaszkodott, hogy megverted, amikor in flagranti kapott téged a tartótiszteddel és annak a barátjával, amint éppen DP ánuszba kúrtak.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 10:23:12

@Ménár Atya: na baz egy elmebeteg pap. Ha te jobban élsz, akkor többet lopnak az országban, azaz rosszabb az országnak. Remélem, hogy Orbán emberei hozzád is becsöngetnek éjjel egy kis házkutatásra, engedély nélkül! Megérdemled!

És nem Orbán csinált véget a világválságnak, viszont Orbán miatt marad le Magyarország a környező országokhoz képest. Orbanisztán csak azért nincs válságban, mert az általatok utált EU segílykén életek. Te meg aztán pláne, te tolvaj, csuhás fasz!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 10:25:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne: az nem lehet, a tartótiszt, a barátja, és az egész KISZ szervezet téged kúrt seggbe az egész iskola előtt. Mindenki látta.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 10:28:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Onnan jutott eszembe, hogy a nejed panaszkodott, hogy megverted, amikor in flagranti kapott téged a tartótiszteddel és annak a barátjával, amint éppen DP ánuszba kúrtak. "

Ez azért jutott eszedbe, mert veled történt meg. Engem nem ismersz.

Ménár Atya 2018.05.12. 10:33:25

@math0: Ha én jobban élek akkor többet lopnak az országban?
He?
Senki nem csenget ne aggódj, már a postás sem.
Engedély nélkül csak fletó feketeruhás nem tudjuk kikjei voltak embert verni.
Orbán valóban nem vetett véget a válságnak, és nem is miatta kezdődött.
Viszont az hogy milyen helyzetben volt az ország 8 év szoci ámokfutás után szerintem a hazug fletón,és bandáján múlt.
Ha jól emlékszem az orbánozáson, és az oktatás,és egészségügy lezüllesztésén kívül nem sokat tettek.
Ja de, eladósították az országot, és nem vezették be az eurót, amit orbánék előkészítettek nekik.
Szerintem ne füvezz,és ne igyál több töményet így reggel, mert csak hülyeségeket beszélsz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 10:45:00

@math0:

Már hogyne ismernélek. Arra is emlékszem, mennyit panaszkodtál, amikor a gay pornóoldal levonta a kártyádról a pénzt, pedig csak kitöltötted a formanyomtatványt, de nem küldted el. :DDD

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 10:58:48

@Ménár Atya:

"Szerintem ne füvezz"

Szerintem a fűnél sokkal durvább szerrel él, ami permanens és visszafordíthatatlan agykárosodást okoz.

felső határ nincs 2018.05.12. 11:41:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ez a Brenel Matykó néven is írogató elmebeteg, aki szerintem a leépült Demszky lehet

Kicsit szánom, de végül is szórakoztató, meg aztán megdolgozott rendesen a nép megvetéséért

simonpali 2018.05.12. 11:44:44

Azért az jellemző, hogy a keddi tüntetésből a nappal világitó mobilokat kifogásoltad.Vagy a gyenge beszédeket. Még véletlenül sem a csőcselékszerű viselkedést,a köpködést,gyalázkodást.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 11:53:24

@felső határ nincs:

Én nem Demszkyre tippelek, bár lehet, neked van igazad.

Ha az, akire gondolok, akkor úgy 20 éve még normális ember volt, legalábbis kívülről. Még többé-kevésbé kordában tudta tartani ferde szexuális hajlamait, bár már akkor is verte a feleségét és terrorizálta a gyerekeit: pl. nem nézhettek Jim Carrey-filmeket, mert károsnak tartotta őket a gyerekekre. Érdekes, mert ez a vaskalaposság éles ellentétben állt a kinyilvánított liberalizmusával, ami persze a ma liberalizmusnak csúfolt valamire vonatkozik.

zokogjatok 2018.05.12. 12:00:36

@math0: "A keresztényeknek annyi. "

www.pewforum.org/2015/04/02/religious-projections-2010-2050/

Leginkább az ateistáknak annyi :D Elég vicces, hogy ateistának lenni evolúciós hátrány :D

felső határ nincs 2018.05.12. 12:00:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Pont Jim Carrey-t nem? Pedig hatalmas arc, az egyik legjobb stand-upos. A megboldogult/megbolondult Robin Williams mellett.

Carrey filmjeinek nagy része különben tényleg szar, de azért volt pár jó is.

zokogjatok 2018.05.12. 12:04:08

@math0: "Magyarországon korábban is, és ezután is a magyarok erőszakolják meg a magyarokat"

Mert hogy magyarok élnek rajta. Bajosan tudna bárki más erőszakolni.

Ha viszont ezzel azt akartad mondani, hogy a magyar ugyanolyan erőszakos mint a dzsihádista, akkor brutális logikai hibát követsz el.

Megvilágítom egy példával. A tehenek több embert ölnek meg évente, mint a cápák. Vajon ez azért van, mert a tehenek nagyon veszélyesek, VAGY mert az emberek szinte soha nem találkoznak cápával?

zokogjatok 2018.05.12. 12:05:00

@felső határ nincs: Jim Carrey szerintem olyan gyerekesen vicces, néha van hozzá hangulata az embernek, de pl. a Kábelbarát nekem brutál nyomasztó volt :D

felső határ nincs 2018.05.12. 12:06:45

@zokogjatok: Itthon nem annyira ismert hogy ő folyamatosan nyomja az élő showkat az USAban, mint stand upos, és amit láttam az qrva jó volt. És nem alpári humor ami amerikában is ritka.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 12:41:49

@Ménár Atya:

"Orbán valóban nem vetett véget a válságnak, és nem is miatta kezdődött.
Viszont az hogy milyen helyzetben volt az ország 8 év szoci ámokfutás után szerintem a hazug fletón,és bandáján múlt."

Egymás után leírsz két ellentmondó mondatot. elmebeteg vagy. 2010-ben a válság miatt volt nem jó helyzetben az egész világ. Ma Orbán miatt van lemaradva Orbanisztán a többi országtól. És az EU segílyke és a multik tartják fenn az országot. Nélkülük Orbanisztánnak vége lenne.

"Ha jól emlékszem az orbánozáson, és az oktatás,és egészségügy lezüllesztésén kívül nem sokat tettek."

Szerintem ne füvezz,és ne igyál több töményet így reggel, mert csak hülyeségeket beszélsz!

(Felszólító mondat végére 80*as IQ felett felkiáltójele teszünk!)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 12:42:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem ismersz, ezek mind saját emlékeid, veled történtek meg.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 12:47:09

@zokogjatok: ostoba vagy.

hu.euronews.com/2018/03/22/magyarorszagon-a-fiatalok-67-szazaleka-hitetlen

és ez tény, nem spekuláció. ez a jelen. Magyarország nem keresztény ország, és ateista ország lesz. bukni fogtok, szívni fogtok. keményen.

BiG74 Bodri 2018.05.12. 12:48:33

@math0:
Kevesebbet hülyézz, nem egészséges!

Nem , nem minden politikus aljas, de mivel nálunk a rendszerváltás, mint olyan elmaradt, az így kialakult politikusi réteg nyomokban tartalmaz csak gerincet és emberi pozitív vonásokat. Viktor pedig egy zseni, aki tökéletesen érti a világot és a magyarok jelentős hányadát, és tökéletesen képes befolyàsolni őket, amolyan modern hitler.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 12:48:41

@zokogjatok: "Ha viszont ezzel azt akartad mondani, hogy a magyar ugyanolyan erőszakos"

Sőt, még erőszakosabb.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 12:57:08

@math0:

"Felszólító mondat végére 80*as IQ felett felkiáltójele teszünk!"

A tárgy végére 40-es IQ fölött nem birtokjelet (felkiáltójelE), hanem tárgyragot (felkiáltójeleT) teszünk. :DDD

Továbbá a fenti mondatod nem felszólító, hanem kijelentő mondat, így nem felkiáltójeleT, hanem pontot kellett volna tenned a végére. :DDD

Vajon hányas IQ-d lehet, hogy egyetlen rövidke mondatban ennyi hibát követsz el?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 12:59:30

@math0:

Matyika, de sokáig tartott, amíg kiizzadtál egy béna választ. :DDDDD

BiG74 Bodri 2018.05.12. 12:59:57

@math0:
Érdekes egy kép. Mindegy, a végeredményt ismerjük, mint azt is, hogy hitler egy méretes országot manipulált, egy korántsem hihetelen haderővel lerohanta Európát, és mind a közvetlen, mind a közvetett, esetlegesen külföldi támogatói, szimpatizánsai közt jelen voltak elismert, magas intelligenciával bíró emberek. Kezdeti jótékony hatásai után vérbe borította a világot és lerombolta a saját népe országát.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 13:02:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Azt a mondatot gyorsan írtam, van benne egy csillag is. 40-es IQ felett erre rájövünk.

"füvezz"
"igyál"

Ezek az igék felszólító módban vannak, te hazudós, hülye, nácikurva!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 13:08:12

@BiG74 Bodri: Nem tudok olyan magas intelligenciájú emberről, aki támogatta volna Hitlert. De a lényeg az a kép, amit leírtál.

Na most balgaság azt hinni, hogy mindennek véghezviteléhez zsenialitás kell. Vagy, hogy más ezt nem tudná megcsinálni. Az embereknek azt hazudni, amit hallani akarnak, azt egy asztrológus szagember is képes az asztroshowban. Erre bárki képes egy 90-es IQ felett. Csak nem mindenikek van meg ehhez a gátlástalansága. Továbbá, egy 110-es IQ felett az ember azt is látja, hogy ebből pontosan az lesz, amit leírtál.

Az asztroshowban dolgozó szerencsétlen lehet, hogy összeszed ezzel egy kis pénzt, de mindenki patkánynak tekinti, aki kicsit is értelmes. Hosszú távon valószínűleg megélhetési problémái lesznek, mert ez nem igazán mutat jól egy életrajzban. Hitler meg ahogy mondtad, pár évig tudta nyomni ezt a dolgot, iszonyatos mákja volt, utána meg annyira megszívta, amennyire csak lehet. Na, ezt mások látták előre.

És Orbánra is igaz ugyanez. Iszonyatosan szánalmas vége lesz, neki még egy Németországa sincsen, Magyarországot 2 perc alatt bombázzák szarrá, ha nagyon ugrál.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 13:08:24

@BiG74 Bodri:

Az egészben az az ironikus, hogy épp ezzel alapozta meg a Wirtschaftswundert - nyilván nem tudatosan és nem jószándékúan. Csak spekuláció, nem is lehet más, de nem alaptalan feltételezni, hogy Németország e nélkül a totális lerombolás nélkül ma nem lenne ott, ahol van.

Persze semmiféle gazdasági csoda vagy fellendülés nem igazolhatja a gigantikus emberveszteséget és szenvedést.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 13:13:59

@BiG74 Bodri:

Igen, math0 = Brendel Mátyás. A Bumeráng blogból Brendelként kitiltották, és a math0 nickről írta, hogy beírt nekem valamit, de törölték és kitiltották. Onnantól math0 néven trollkodik.

Itt még Brendel:
bumerang19.blog.hu/2018/05/07/a_tehetetlenseg_kora/full_commentlist/1#c35191150

Itt már maath0:
bumerang19.blog.hu/2018/05/07/a_tehetetlenseg_kora/full_commentlist/1#c35192244

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 13:17:01

@BiG74 Bodri: Azt, amit Orbán csinál, azt más országokban olyan figurák próbálják csinálni, mint Marine Le Pen. Zseni? Egy tipikus paraszt. Gert Wilders. Zseni? Nézz már rá, egy nyomorék!

Vagy Adolf Hitler?

www.monitor-polski.pl/wp-content/uploads/2015/10/Old-Hitler.jpg

Egy szánalmas, osztrák házmester.

És Orbán? Tipikus, magyar paraszt. Cigányos beütéssel.

Ezek mind a társadalom aljáról származó selejtek, akik arra játszottak, hogy mivel nem tudnak jobbat, hazudnak a népnek. Van olyan köztük, akiknek időleges szerencséjük volt, mert abban az országban abban az időpontban ez pont bejött. De sokkal több a szerencsétlen nyomi náci, akikről semmit nem tudunk, mert soha nem jött be nekik. És akinek ideiglenesen bejött, hát látod, az is hogy végezte?! Egy berlini bunkerben lőtte agyon magát, és el kellett égetni a testét, mert fosott, hogy a nép széttépi.

Ez zseni?! Ez a legszánalmasabb emberek egyike a világon. Egy sorozatgyilkos pszichopatának több esélye van, hogy nem bukik le.

BiG74 Bodri 2018.05.12. 13:17:47

@math0:
Nem néhány ember hazudott, hanem egy nemzet jelentős része hazudott saját magának. A náci vezetők jól tudták, mit kell tenni, és hogyan. Azért nem olyan egyszerűen véghez vitt dolog volt az, csak látni kell az előzményeket is.

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Pont azon járt az agyam, mikor írtam, hogy jó, jó, világégés, de hol lenne most Németország egy I Vh. után, egy világgazdasági válság után a hitleri agymenés nélkül?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 13:20:20

@BiG74 Bodri:

"Nem néhány ember hazudott, hanem egy nemzet jelentős része hazudott saját magának. A náci vezetők jól tudták, mit kell tenni, és hogyan. Azért nem olyan egyszerűen véghez vitt dolog volt az, csak látni kell az előzményeket is."

Csak átfogalmaztad, amit írtam, de ez ettől még ugyanaz. Ha egy politikai vezető azt hazudja a népnek, amit a nép hallani akar, akkor a politikai vezető is hazudik, és persze, a nép is hazudik magának. A kettő nem zárja ki egymást.

És elég egyszerű véghezvinni. Mint mondtam, csak megfelelő gátlástalanság kell hozzá, és elég nagy hülyeség, hogy ne lássák a végét.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 13:27:27

@BiG74 Bodri: A történelem során a Római Birodalomtól (vagy még régebbről, csak nem akarom a listát hosszúra nyújtani), Napóleonig sok despota volt, aki a hatalmát csak úgy tudta megőrizni, hogy újabb háborúkba hajszolta az országát. Mert különben kiderült volna, milyen bénák, és károsak az országra nézve.

Na most kb az I VH-ig ezek a vezetők egy valamiben legalább zsenik voltak: a hadvezetésben. Hitler már abban sem volt az, nem sok köze volt a német hadsereg vezetéséhez. A Dunquerque-t és az angliai csatát kifejezetten elbaszta, ahogy Sztálingrádot is.

Orbán meg ugye már nem is háborúzik fegyverekkel, szóval nála ez fel se merül. Illetve, mint mondom, ha Magyarország tényleg háborúzna, akkor pillanatok alatt lenyomnák.

Orbán nem zseni. Annál nagyobb szánalom, hogy a saját európai pártjának a fele rühelli, nem nagyon lehet. Vagy, hogy segílykén él az országa, és Orbán oda szarik, ahonnan ezt a segílykét kapja, hát annál lejjebb sincs.

Tényleg csak az a kérdés, hogy ezt a pszichopatát mikor unják meg annyira, hogy kirúgják.

Ja, még eszembe jutott egy "zseni": Farage. Neki is volt egy év, amikor mákja volt, megnyert egy népszavazást. Rögtön utána bukott. Lemondásával maga is belátta ezt. Azóta ki? Egy pária.

BiG74 Bodri 2018.05.12. 13:38:07

@math0:
Oké, nem zseni, visszavonom a kifejezést, ami tényleg sértő az emberiség pozitív zsenijei számára.
Vektor egy fireg! :)
Úgy látom az emberiség történetének nagy részében ilyenek voltak a meghatározó vezetők, panem et circenses. Oszt most is működik!

alfacharlybravo 2018.05.12. 16:09:14

@BiG74 Bodri: Légy erős a magyar adófizetők pénze is gazdagította Dzsordszi bácsi kasszáját.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 19:18:15

@BiG74 Bodri: a férgek legtöbbször kínosan buktak. hogy egy ideig működik, azt a sok hülye magyar nácinak köszönd!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.12. 19:19:37

@alfacharlybravo: aligha. Mészáros Lőrinchez meg Tiborchoz képest egész biztosan elhanyagolható. és a mérleg is pozitív: Soros több pénzt adott Magyarországnak, mint amennyit esetleg innen nyert.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 21:28:46

@math0:

"Soros több pénzt adott Magyarországnak, mint amennyit esetleg innen nyert."

Ezt az állításodat nem ártana alátámasztanod Soros üzleteinek hiteles mérlegadataival. Addig csak a te egyéni véleményed, ami ugye olyan, mint a segglyuk...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.12. 21:35:02

@math0:

Avagy netán te vagy Soros könyvelője?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 00:20:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne: azért az elég röhej, amikor én bizonygatom, hogy Soros támogat magyar szervezetek, amikor tele van ezzel az ostoba médiátok

www.opensocietyfoundations.org/hu/explainers/open-society-foundations-hungary

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.13. 08:01:54

Késes támadás Párizs belvárosában, két halott:

"Hírügynökségi jelentések szerint egy férfi késsel a kezében őrjöngött Párizs belvárosában. Nyolc embert szúrt meg, ketten a helyszínen életüket vesztették.... Szemtanúk szerint a merénylő Allahu akbár! kiáltással támadt a járókelőkre..."

index.hu/kulfold/2018/05/12/keseles_parizsban_egy_halott/

Nyilván ez is egy túlképzett szír menekült volt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.13. 08:04:14

Amúgy rémálom Párizs belvárosában. Csak sajnos ez nem film, a vér igazi vér, a halottak meg nem kelnek fel a forgatás után.
süti beállítások módosítása