Fejjel a témának

KARAMBOL

KARAMBOL

Szüljél már, te kretén tehén, különben...

2018. április 29. - Kibeszélő

Sokasodjatok, és szaporodjatok... - szólt Orbán Viktor, majd a cél érdekében ajánlatot tett a nőknek. 

A kormányfő elmondta, egyezséget szeretne kötni a nőkkel. Mintha csak Kádár János jelentette volna be a következő néhányszor 5 éves tervet. Vezetőnk végre felismerte, mitől növekedhet hazánkban a szülési kedv. Eddig is támogatták ugyan a családokat, de inkább a már gyereket nevelők jártak jobban. Akik pedig még el sem indultak a családalapítás útján, azoknak nem nyújtott különösebb perspektívát. 

Most tehát, hogy 2100-ra véletlen se zuhanjon 6 millió főre Magyarország lakossága, Orbán képes lepaktálni a gyengébbik nemmel. (Nem tudni, ezzel összefügghet-e az, hogy talán most már női miniszter is lesz a kormányban. Mindenesetre a "kiegyezést" szimbolikusan segíti.) Pedig hát az érzékenyebb és tájékozottabb nők ezzel együtt sem tudják feledni bájos nőnapi megnyilatkozását mely szerint "a nőkkel egyenjogúnak tekintjük magunkat (MAGUNK=FÉRFIAK, vagy csak FIDESZES FÉRFI POLITIKUSOK - blogger értelmezése), és mindig megadjuk a nekik kijáró tiszteletet, sőt, valamivel többet is, mint ami kijár".

Na, kérem szépen, mit is jelent az, hogy többet is, mint ami kijár? Tényleg jól hallok, jól látok? Az eszem megáll! Ehhez vegyük még hozzá az elmúlt 8 év alatt összegyűlt gondolatokat és reakciókat, és máris összeáll a kép. A nő másodrangú biológiai lény (Éva vitte bűnbe Ádámot), és már csak a modern kor szelleme miatt nem égetik meg őket, mint boszorkányokat. Ráadásul, a szüfrazsett mozgalommal az ördög végleg megrontotta az emberiséget. Ekkor kezdték elfeledni, hol is a helyük. Hát, a konyhában, a sarokban egy hokedlin. Miután reggel ellátta a gyerekeket, elindította őket az iskolába, bevásárolt, főzött, rendet rakott, és vidáman várta haza urát, hogy az a pörkölt csócsálása közben panaszkodjon a munkahelyéről, majd töltött is a férfinak egy pohár sört, és beküldte a tévé elé vagy a laptophoz kikapcsolódni, hogy az alatt ő ismét foglalkozzon a gyerekekkel, és kitergessen, ha lejárt a mosás, visszahuppanhat a hokedlire. De csak addig, amíg az urának nincs valami óhaja-sóhaja...

haziasszony.jpg

Hát igen, azok a régi szép idők. Orbán Viktornak akkor kellett volna élnie. Rossz világba született. És ha már így történt, próbálja visszacsinálni a dolgokat. Persze, vannak fontosabb célok is. Tehát a demográfiai súlypontú kormányzáshoz áldozatokat kell hozni. Még Orbán Viktornak is! Le kell nyelnie, hogy a nők manapság például dolgoznak, karriert építenek. Hiába olyan suták, hogy képesek még egy vak komondorban is elbotlani, vérük hajtja őket, és helyet követelnek maguknak a világ irányításában. Merkel asszonnyal az élükön. Ettől a fogyatékosságtól el lehet tekinteni, ha szülnek, még hozzá sokat.

Fel kell ezért piszkálni a magyar nők szülési hajlandóságát. Többek között azzal, hogy most az intézkedések a 25-35 éves nőket veszik célba. Diákhitel elengedése (juhéj, sok diákhiteles tanuló fellélegezhet, ha szül), lakáshitel elengedése (hurrá, sok fiatal nő megkönnyebbülhet, akinek volt esélye lakáshitelt felvenni), szülési körülmények javítása (éljen, mégis lehet otthon szülni, ha a nő úgy szeretné?). Ne feledjük azt sem, hogy egyébként iszonyú nagylelkűen próbálják megtalálni a megoldást arra, hogyan lehetne rugalmasabb munkavégzéssel segíteni a gyerekvállalást. És természetesen ott van a gyerekvállalástól függő nyugdíj is! Ezért a férfiak is mindent meg fognak tenni, hogy vagy bőséggel szórják magjukat, vagy maguk is végre szüljenek!

De hát, ugye az orbáni felfogás szerint nem minden család család. Mondjuk már az sem, aki egyedül neveli gyermekét. Hű, azoknak újabb gyerek vállalása elég nehéz feladat lesz. És akkor a meddő nőkről nem is beszéltünk. Ja, de ne hagyjuk ki a sorból az azonos nemű párokat. Na, ők tutira nem kapnak nyugdíjat állam bácsitól, ha nem lesz gyerek. Pedig sok azonos nemű pár is szívesen felnevelne egy vagy akár két gyermeket. De az ebben a rendszerben nem számít, ki kell zárni az ilyen torzszülötteket a játékból! Így aki végiggürizi az életét, és rendesen belepakol a közösbe, de nincs vagy nem lehet gyereke, az leshet a likon. Aki pedig mondjuk segélyből él, de tíz gyereket szül, ünnepelt és idős korában sztárnyugdíjjal jutalmazott anya lesz.

 nyugdijas.png

Mindezek mellett bevillan a képbe a boldogság órák bevezetése a suliban. Ami egy normál társadalomban igazán haladó és örömteli intézkedés. Egy előremutató lépés. Viszont ugyanez az óra az orbáni világban totálisan életidegen. Leterhelt gyerek tanuljon meg boldog lenni, és nyilván majd otthon ő is sugallni kezdi anyucinak, hogy neki kistestvér kell, mert akkor lesz kerek egész a boldogság. És ha majd ő lesz szülő, hat gyereknél meg sem áll.

Ne is ragozzuk tovább a témát, ez a paktum a nőkkel eleve büdös. Mert egy egészséges társadalomban nem csak így lehet és kell ösztönözni a családokat a szaporodásra. Az intézkedések sorát azzal kell kezdeni, hogy Magyarországot minden állampolgára számára élhetővé kell tenni. Hogy aki egyedül vág bele az életbe, az is lássa az alagút végét, és tudja, hogy ha szeretne, nyugodt szívvel alapíthat családot. Mert mindig biztonságban lesz, meg tudja teremteni a hátteret, és az állam mindig segíti őt. Akkor is, amikor még nincs gyerek. És persze nem csak addig kell az állam elvárása és támogatása, amíg a nő nem szül. Abban a pillanatban is meg kell hallania Orbánnak a szülők hangját, amikor azok gyermekbarát és jövőbe mutató oktatást követelnek!

A bejegyzés trackback címe:

https://karambol.blog.hu/api/trackback/id/tr4313878696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Larry Silverstein 2018.04.30. 12:20:02

Nagyon jo hogy ma mar nem az a napi problema hogy csodbe mentunk ezert ilyen nagyobb ivu programokkal is tudnak foglalokzni.

Célkereszt 2018.04.30. 12:47:03

Ebből paktum nem lesz, mert nem is lehet. Ez is belpolitikai fogyasztásra megy.

2018.04.30. 13:11:12

"aki pedig mondjuk segélyből él, de tíz gyereket szül, ünnepelt és idős korában sztárnyugdíjjal jutalmazott anya lesz"

Csak ha a 10 gyereket munkara neveli es azok adot fizetnek.

"Aki végiggürizi az életét, és rendesen belepakol a közösbe, de nincs vagy nem lehet gyereke, az leshet a likon"

Gondolom, aki onhibajan kivul nem tudott gyereket vallalni, azt valahogy kompenzaljak.

Osszefoglalva: torveny es megoldastervezet meg sehol, de a poszter mar kijelentette, hogy szar az egesz, es Orban "monnyon le"....

Netuddki. 2018.04.30. 13:30:01

Felesleges ezzel a tolvaj maffiózóval ennyit foglalkozni. Inkább azt pedzegetnétek, hogy a tiborczal mi van most? Véget értek a választások, elindult már a nyomozás ellene? Előzetesben van?

Nerevaryne 2018.04.30. 14:20:00

Szóval akkor mi legyen? Bele se kezdjenek? Tervezet se legyen? Fel se dobják a témát? Oldja meg maga akkor, ha már egy félmonatra is vért akar ontani. Április végén újra begurulni egy nőnapi mondaton nagyon gáz, vezesse le a frusztrációját máshol. Ez a poszt semmi másra nem jó, csak beleverni a saját idegét az olvasóiba. Nagyon konstruktív, mondhatom.

Larry Silverstein 2018.04.30. 14:54:41

@Nerevaryne: Ne legyen mar masnak se terve ha mar a lippsiknek nincs a rinyalason tul.

Meg tervet is Soros ad a nyomorult balfaszoknak.

Sorrybori77 2018.04.30. 16:08:16

@abcdefghijklmm: csak ha az a tiz ujabb tiz gyereket szul nem fog egy qrva fillert sem adozni! Csaladi potlek + csaladi jarulekkedvennyel siman kivaltjak az szja-t, az eb-t es a nyugdijat.

Az egyik keres mondjuk brutto 3.600.000 Ft/ev. 3 gyerek utan 220.000 csaladi potlek felszorozva a kolkok es honapok szamaval: 7.920.000 Ft/ev.

Fizetendo szja: 0 Ft

Csaladi jarulekkedvezmeny 7.920.000-3.600.000 *15% = 648.000

Fizetendo EB: 0 Ft
Fizetendo nyugdij: 0 Ft
Fizetendo munkp. h: 54.000 Ft

Sorrybori77 2018.04.30. 16:28:38

Tehát a jelen helyzet az, hogy a családosok az adó- és járulékkedvezmény miatt szinte alig fizetnek adót és ezzel párhuzamosan még többet is vesznek ki a közösből, azaz helyettük is a gyermektelenek fizetnek jóval többet. Ezek után elég pofátlan dolog lenne, ha nyugdíjat sem kaphatna a gyermektelen mondván nem nevelt gyereket....

morph on deer 2018.04.30. 17:02:23

Na most akkor tisztázzuk: foglalkozik “nőügyekkel”, vagy nem foglalkozik “nőügyekkel” dicső uralkodónk, a zorbán?

Vagy akkor most mi van?
Számára most vált nyilvánvalóvá, hogy nő is kell a szaporodáshoz, ráadásul a nő dönt?!
Ne mááá..!
Hát hová jutottunk?
“Nőügyek” a Parlamentben???

Uram irgalmazz!

gtri 2018.04.30. 18:57:06

forrás: KSH
www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_wnt001b.html

Élveszületések száma:
2007: 97613
2008: 99149
2009: 96442
2010: 90335
2011: 88049
2012: 90269
2013: 88689
2014: 91510
2015: 91690
2016: 93063
2017: 91600

Halálozások száma:
2007: 132938
2008: 130027
2009: 130414
2010: 130456
2011: 128795
2012: 129440
2013: 126778
2014: 126308
2015: 131697
2016: 127053
2017: 131700

"Orbán Viktor miniszterelnök a Figyelő Top200 Gálán jelentette be tavaly októberben, hogy az elmúlt közel nyolc évben több mint ezer milliárd forint maradt a családoknál a különböző intézkedések révén." (forrás: Figyelő, 15. szám, 2018. április 12-18., 70. oldal)

A "2010 óta meghozott temérdek pozitív intézkedés" eredménye látható a fenti számokon. :)
Még egy-két ilyen 8 éves siker és tényleg kihalunk...

BéLóg 2018.04.30. 19:51:58

Figyu, sterilizáld magad, a rokonaidat, a lányaidat, a baráztaidat és barátnőidet, mert aki ebbe az országba szül, azt Paks2-vel FIDESZESSÉ radioaktivizálják.

Addig is istenítsed pl. a Németországban élő, HIVATALOSAN négyfeleséges faszit, akinek van huszonöt gyereke.
meg gondolj arra b+, hogy Koszovót kettő nemzedék alatt albánná SZÜLTÉK az albánok. Koszovó a szerbség születésének hazája, ma 90%-ban albán.

Te kretén.

ubermeister 2018.04.30. 20:02:21

És most gondoljunk arra hogy az alig 90k 15+ százaléka külföldön született hála Viktornak aki kalandvágyóvá tette a magyar népet...

Budapest a kutyaszar városa 2018.04.30. 20:33:12

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Meg is érdemli az ilyen silány agyú, szolgalelkű birka nép, hogy kihaljon, ezt már nálad kvalitásosabb személyek megjósolták.

kunzoo 2018.04.30. 20:59:40

A blogger egy kretén. Merkel mama meg tartson száz macskát. Lehet bármekkora fenimizmus szülni csak a nők tudnak. Karriert mindkét nem tud csinálni szülni csak a nők tudnak. Ezen mit nem lehet belátni?

hotredchili 2018.04.30. 21:01:43

@abcdefghijklmm: csak ha a tíz gyereket munkára neveli és azok adót fizetnek? Mármint ha Magyarországon fizetnek adót? Mert ha így lesz, ez elég rossz hír mondjuk az ukrán , de magyar nyugdíjat kapó szavazóknak...

alfacharlybravo 2018.04.30. 22:04:46

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Vasárnap keresztelő volt a 10 -es misén, ha nem volt 150 kis lurkó úGy 8 év alatt akkor egy sem, még lotyóknak is jó kitörési pont egy gyerek szülése. Nem tudom minek kell a kakán is csomót keresni a libsiknek. A másik az egészségüggyel való rémisztgetés, tele a tököm az egész propagandájukkal. Van összehasonlítási alapom a némettel, hát szarabb.

Midnight Run 2018.05.01. 06:58:04

Nehéz is lesz Viktoréknak ez a program, hiszen eddig éppen a nemzeti kihalás programot követték. Ezek lépései:

- Jó nagy bizonytalanság, állandó háború mindenki ellen, csak hogy ne legyen kiszámítható a jövő. Ez biztosan csökkenti a szülési kedvet.
- A családi pótlékot befagyasztjuk, a segélyrendszert megszűrjük. Ez biztosan segít, ha szülni akarunk.
- A társadalom egy részét (liberálisok, migránssimogatók, homokosok, elváltak) ellenségnek tekintjük. Na ez is segíti, ha szülni kell.
- A tőke kíméltetlen kiszolgálása. Na ez is segít.
- Az iskolarendszer és az egészségügy lezüllesztése. Persze szüld meg, de minőségi orvosi ellátást, na azt nem biztos, hogy kap, se olyan oktatást, ami esetleg lehetőséget ad a jobb életre.
- Ja hogy esetleg épeszű külföldieket hoznánk be. Na azt már nem!
- Durván nőellenes politika. Na ja a nőkkel szövetséget kötünk. A fasziknak meg mi a dolguk, vagy csak egyszer kellenek, hogy beleeresszék, amijük van. Ez mutatja a rohadt fasiszta gondolkodás alapját.

Behajtó70 2018.05.01. 07:36:23

Persze, hogy büdös nektek, mert nem ti találtatok ki! A nyolc év (2002-2010, gyurcsány, mszp, szdszxma DK) alatt nem tudtok mondani egyetlen jelentős kormányzati akciót, ami sikeres lett volna! Ja de, kakaóbiztos billentyűzet, meg kórházi széfek, mint legnagyobb kórházi tennivaló.

Egy szép kezdeményezést így fogadni, letehenezni a nőket....igaz undorító szardarabok vagytok, bűzlötök. Rohadjatok még 4 évig a kispadon, és utána még 8-ig!

Behajtó70 2018.05.01. 07:38:01

@Midnight Run: ezeket a baromságokat egyedül találod ki, vagy vágópista segít? Szánalmas egy gazug alak vagy!

Midnight Run 2018.05.01. 07:48:42

@Behajtó70: Mivel egyetlen állitást sem cáfoltál, csak fröccsögsz, azt pont azt mutatja, hogy mennyire jól eltaláltam a dolgokat!

Bearanyoztad a reggelemet!
Köszönöm!

röf 2018.05.01. 08:11:27

Egyre sivárabb témákat tud tálalni a libbant újságírók rettegő tömege.

Sorrybori77 2018.05.01. 08:16:19

@kunzoo: A jóisten meg majd megtermékenyíti a nőket, mi?! Mert hogy az extrém pornó és tinder függő férfitársadalmunk nagyon nem akaródzik ám, az feltűnt neked? Ezért is látni harmincas pasikat tízen-huszonéves lányokkal kavarni, mert a fiatal kislányok agya nyilván 24/7 a családalapításon kattog, ugye?! Lehet talán nem is a nőket kellene állandóan le-feminista picsázni, le macskás vénlányozni?! Lehet, hogy a macska és a karrierépítés vígaszt kínál a nőknek és inkább ebbe menekülnek, mert annyi csalódás és pofára esés érte őket ebben a ki--szottul elfuserált világban, amelyben már lassan azt sem tudják kik ők valójában és mi a szerepük?! Szerinted a nők tényleg tudatosan választják a szingli, gyermektelen életforormát? A sttisztika ugyanis még mindig így néz ám ki:

10 NŐBŐL 10 GYEREKET AKAR
10 FÉRFIBÓL 9 NEM AKAR GYEREKET

10 NŐBŐL 10 HÁZZASÁGBAN SZERETNE ÉLNI
10 FÉRFIBÓL 9 KALANDRA VÁGYIK

Midnight Run 2018.05.01. 08:34:29

@Sorrybori77:
A helyzet az, hogy pont ugyanannyi csalódott férfi van, mint nő.

Életembe legalább annyi frusztrált vagy éppen kalandvágyó nővel találkoztam, mint férfival.

Ha a nőkböl kijön a szabad szexualitás, megdöbbentően nyitottak, még magam is meglepődtem, hogy szerénynek és magába forduló nőkből sikerült kihozni a vadállatot, hogy még nekem is, aki nem éppen prüd, pírt hozott az arcomra.

bontottcsirke 2018.05.01. 09:16:52

Állami fiatal pinát is kéne adni. Akkor lehet hogy sikerülne,.

szepipiktor 2018.05.01. 10:12:06

A probléma nem orbáni, de főleg nem feminista, aktivista és neoliberális.
Ma az egyik oldal, a csútié, káros!
Amit helyett követelnek a nagyhangúak, na az is az!
Ez kizárólag alapok kérdése és nem női-férfi, idős-fiatal, fideszes-neoliberális-balos!!!
1) a civilizált világ alapból fogy, hiszen a gazdasági jólét és a kényelmesebb, szabadabb életmód évtizedek óta ezt fenerálja, igazolja. Erre nem lehet kormányprogram, hiszen az csak az lehetne, hogy vissza a tanyákra, ne legyen villany és tévé, internet.
2) nálunk sokkal egészségtelenebb az arány, hiszen a nemzetközi vonalhoz társul orbán emberes szociál- munkaerő- és önrendelkezéstiltó projektje. Tehát ezt nem lehet kamuprogramokkal javítani.
3) a gyerek, a család nem egyórás feladat, hanem több évtizedes folyamatos küzdele, és felelősség. Hogyan várhatjuk el méfg azon fiataloktól is a család és gyerekvállalást, ha ma senkinek nincs fél évnél távolabbra kilátása az emberi, biztonságos élethez??? Ma egy kétkeresős családban, ha a nő szül, akkor a férje marad a létfenntartás, miközben 50% esélye van arra, hogy bármikor munkanélküli legyen. Akkor mi van? Utca? A gyerek meg menhelyre megy?
4) niincs lakáspolitikánk. Idióta az a magyar szemlélet, hogy mindenkinek azonnal saját lakása legyen. A világon a legfejlettebb államokban is van bérlakás! Nálunk csak feketealbérlet. Mert a fiatalok 90%-nak nincs 22-25 éves korukra sokmilliós megtakarításuk, nincs fejelnként sokszázezer forontos nettó jövedelme, nincs a háttérben 20-30 milliós terhelhető vagyon. Mert ezek kellenek, nem a CSOK vagy 1 milliós leírás a gyerek után.
Ma a otthon lakók és a fekekalbérletekben szenvedők vannak túlsúlyba, utóbbiba meg nem lehet sem gyereket szűlni, sem abból takarékoskodni saját lakásra. Mire összejönne, már biológiailag nem lehet gyerek.
.
Egyedüli megoldás, és ez számos más területre megoldást adhatna, a hazia magánvállalkozások, a 200 ezres kkv, kv és mikrovállalkozások pozícióba hozása, azok valódi munkehelyeket teremtenének, valódi jövedelmekkel! A jövedelem a fogyasztást generálná, az a megrendeléseket. Mindenki jól járna, az oktatás, az egészségügy is.
És ugye egy bérlakásprogram, de nem kizárólag az egyetemistáknak az albérlethez...
De ez az önrendelkezéshez való jogot is jelentené, orbán elvezítené a zsarolási eszközét.
Közbe Európa és hazánk "fogy"!!!
Ez elöregedés és idővel a gazdaság végleges leállása.
Európa, az USA programokkal segíti a betelepítéseket, mi kizárjuk ezt is.
Németország 80 milliós lakosságához képest 1 millió menekült elhanyagolható! Ha mindet befogadnák, mint hasznos lenne, akkor is csak a 2-3 %-os népességfogyást "lassítanák" 1-2 %-ra...
.
Nálunk a fogyás folyamatos, idenet nem fogadunk be, az ukránok, románok is "átogornak" bennünket és a szülésre alkalmas fiatalok meg tömegesen elmennek oda, ahol érdemes szülniük.
.
Tehát az alap, az "kályha": a magyar magánvállalkozások (nem az audi, mercedes és a multi áruházláncok, idegen pénzügyi befektetőcégek stb.) felfuttatása és állami bérlakásprogram. A 20-as években a magáncégek építettek munkástelepeket... Mi az utcára zavarjuk az embereket...
Szóval ez mindent helyretenne pár év alatt, de mi most is a rothadásra, a leépülésre szavaztunk.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.01. 10:35:56

Természetesen rossz a Fidesz ajánlata, hiszen a Fidesz csak rosszul csinálhat valamit. Bezzeg az eddigi 3 szoclib kormány mindent megtett a születésszám növeléséért: megszorítások, bődületes infláció (volt az 30% közelében is), majdnem államcsőd és hasonló nyalánkságok.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.01. 10:37:56

@abcdefghijklmm:

"Gondolom, aki onhibajan kivul nem tudott gyereket vallalni, azt valahogy kompenzaljak."

Miért kellene kompenzálni? Aki önhibáján kívül nem szült gyereket, az is megtakarított egy vagon pénzt, azt félreteheti a saját nyugdíjára, nem kell kompencáció.

2018.05.01. 10:58:23

@Sorrybori77: "Szerinted a nők tényleg tudatosan választják a szingli, gyermektelen életforormát?" - hát elég sokat tesznek érte, az biztos... akár tudatos, akár nem

2018.05.01. 10:59:43

@Sorrybori77:
"10 FÉRFIBÓL 9 NEM AKAR GYEREKET"

Ez konkrétan hazugság.

2018.05.01. 11:02:01

@Midnight Run: "A családi pótlékot befagyasztjuk, a segélyrendszert megszűrjük." - nagyon helyes. nem akarjuk, hogy cigányok a segélyért meg a családi pótlékért teleszüljék az országot.

Midnight Run 2018.05.01. 11:06:53

@aleksz róz: ez oké, de a megtakarított pénzből fejlesztettek iskolarendszert, csináltak felnőttképzés, vagyis magyarul tettek valamit, hogy a humántőke jobb legyen?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.01. 11:37:31

@aleksz róz:

Már ma is a segílykéért, családi pótlékért szülik tele az országot.

Az egyik cigány párnak a falunkban nemrég született a 4. gyereke. A pasi a neki munkát kínáló polgármester szemébe is odamondta, hogy márpedig ő nem fog elmenni dolgozni, mert a gyerekek után járó pénzből fognak megélni. A gyerekek otthon azt látják majd, hogy apa-anya nem dolgozik, ők is ezt fogják tanulni. Ez az ingyenélő lakosság erősen bővített újratermelése, amit meg kell akadályozni.

Ideje lenne úgy módosítani az ide vonatkozó törvényeket, hogy csak munkaviszonyban állók kaphassanak pénzt a gyerekek után. Munka van bőven, csak az nem dolgozik, aki nem akar. Aki nem dolgozik, attól el kell venni a gyereket, a szülőktől pedig MINDEN támogatást, segélyt megvonni, ellenben kifizettetni velük az állami gondozás költségét. Ha nincs annyi jövedelme, akkor a későbbi bármilyen jövedelméből adóként levonni. Rögtön megszűnne a megélhetési gyerekcsinálás.

Persze a liberális EU óbégatna, de mit is számítana már plusz egy konfliktus. :(

2018.05.01. 12:54:33

@Midnight Run: nem. egyiktől elvették, másiknak odaadták. nyilván azt a pénzt adták oda a családi kedvezmények formájában

csi szi 2018.05.01. 14:23:43

@hotredchili: Miért lenne nekik rossz hír? Abból majd jut az ő nyugdíjukra is...

csi szi 2018.05.01. 14:29:59

@szepipiktor: Németország, Svédország, Hollandia sőt Bécs egyes részein a gyerekek között már a "migrációs hátterűek" vannak többségben, ennyit arról, hogy mennyire elhanyagolható...
2100-ra Nyugat-Európa muszlim és néger lesz, a fehér ember kisebbség lesz, mint Dél-Afrikában. Minket ettől nem Orbán véd meg elsősorban, hanem az, hogy csórók vagyunk, ahogy valamelyik migráns nyilatkozta is annó a kamerába: ez egy szegény ország, itt nem akarunk maradni. De nyugodj meg ezt mondták még Szlovéniára is... A balti államokból pedig leléptek az odaküldött kvótamigránsok. Ettől függetlenül nem kéne támogatni egyetlen politikai erőt sem, amelyik a népességcserét segítené elő ideológiája miatt (azaz az ún. ballib pártokat, az LMP és a Momentum vagy akár a kétfarkúak (nagyon is libsik ők az üzeneteik alapján, hiába a viccpárt arculat) ilyen szempontból veszélyesebbek az MSZP-nél, DK-nál is), ugyanis ez sajnos sokkal nagyobb jelentőségű dolog, mint a korrupció. Száz év múlva utóbbi hatása elhanyagolható lesz, a demográfia tudatos megváltoztatásáé meg nem...

Midnight Run 2018.05.01. 17:18:41

@csi szi: Te mi alapján határozod meg, ki a magyar? Genetikai alapon vagy kultúrális alapon?

Mondjuk Bock urat, akinek minden ősét Mária Terézia telepítette be, azt tegy magyarnak tartod? A borsodi cigányt, az itt élő, köztiszteletnek örvendő palesztin származású orvost?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.01. 17:32:22

@aleksz róz:

"ma már biztosan nem általános dolog a "megélhetési gyerekcsinálás". a segélyek összege manapság az ár- és bérszínvonalhoz képest sehol sincs, ezért egyáltalán nem jellemző a "faszomból is jól megélek"... (főleg h. közmunkázni is muszáj elmenni a kis pénzért)"

Te ezt mondod, én meg ezt látom a saját szememmel. A 4 gyerek után kapott segélyből és egyéb pénzekből megélnek, még cigarettára is "fussa". Igaz, nem isznak, így ez szinte jövedelemnek számít.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.01. 17:34:50

@csi szi:

"ugyanis ez sajnos sokkal nagyobb jelentőségű dolog, mint a korrupció. Száz év múlva utóbbi hatása elhanyagolható lesz, a demográfia tudatos megváltoztatásáé meg nem..."

Ezt minden épelméjű ember képes belátni. Nem értem, a ballibbantak miért nem látják.
Vagy látják, és tudatosan törekednek a magyarság és tágabb értelemben a fehér ember kiirtására.

Midnight Run 2018.05.01. 17:45:27

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Mert a ballibbantak nem genetikai alapon határozzák meg a nemzetet, hanem kultúrálisan.

Vagyis, hogy értsd, ahhoz, hogy német legyél nem tauton, szőke, kékszeműnek kell lenned, hanem be kell illeszkedned a német társadalomba, el kell fogadni a törvényeket, ismerned kell és el kell fogadni a német nyelvet, szokásokat és kultúrát.

Na ez a különbség. Ballib értelemben a bemenekült szírből és utódaiból lehet német, jobboldali értelemben viszont mindig is egy betolakodó migráns marad, még ha németebben viseledik az őslakosoknál is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.01. 18:00:22

@Midnight Run:

"ahhoz, hogy német legyél nem tauton, szőke, kékszeműnek kell lenned,"

Milyaza tauton?

"be kell illeszkedned a német társadalomba, el kell fogadni a törvényeket, ismerned kell és el kell fogadni a német nyelvet, szokásokat és kultúrát."

Láthatóan ez sem megy a másfél milla "menekültnek". Sőt a leszármazottaiknak sem. Már a nyelvet sem képesek megtanulni, a kulturális beilleszkedésről nem is beszélve.

hvg.hu/vilag/20180430_A_menedekkerok_kozel_fele_nem_ment_at_a_nemet_bevandorlasi_hivatal_nyelvvizsgajan

Persze neked, elvakult migrisimogatónak hiába beszélek. Majd örülj, amikor az unokáidat arabok/négerek erőszakolják meg a nyílt utcán. Talán még a lányok lábát is szétfeszíted, hogy migri őfelsége könnyebben megtermékenyíthesse felsőbbrendű magjával.

Midnight Run 2018.05.01. 18:09:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mi van öreg, régen voltál már, hogy ilyen erősen fantáziálsz szétfeszített lábú lányokról?

A németek pont azt csinálják, hogy aki nem lesz német, nem teszi le a nyelvvizsgát, az mehet haza. Nincs már az a finomkodó liberalizmus, mint korábban. Az arabusokból is jó tauton lesz.

Ja képzeld, amig Londonban éltem, egy afgán volt a sofőröm, egy paki hölgy a takarítónőnk és egy angol állampolgár, fekete hölgy a bébiszitterünk.

Három bűdös migráns. Ja és egyik sem erőszakolt meg minket (mondjuk a bébiszonyónál nem bántam volna)... Hahaha

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.01. 18:28:11

@Midnight Run:

"A németek pont azt csinálják, hogy aki nem lesz német, nem teszi le a nyelvvizsgát, az mehet haza."

Hány ilyet küldtek már haza? Bizonyíték?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.01. 18:29:24

@Midnight Run:

"Ja képzeld, amig Londonban éltem, egy afgán volt a sofőröm, egy paki hölgy a takarítónőnk és egy angol állampolgár, fekete hölgy a bébiszitterünk."

Az őslakos britek meg lassacskán kihalnak...

Midnight Run 2018.05.01. 21:06:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne: az miért akkora baj. te emlékszel még az avarokra, a besenyőkre vagy a sziúkra?

A világ állandóan változik.

kunzoo 2018.05.01. 22:03:33

@Sorrybori77:
Igen, tudatosan választják. Max mögéraknak valami ideológiát. A múltkor ment a picsogás hogy a férfiak 99 százaléka alkalmatlan. Na persze.

csi szi 2018.05.02. 00:07:59

@Midnight Run: Persze, őket magyarnak tartom, bár a cigányoknál kérdéses a dolog, jelentős részük nem tartja magát magyarnak, magyarozik, ahogy a magyarok egy jelentős része sem tartja őket annak. Hivatalosan is nemzetiségnek számítanak. Még az arabokkal/muszlimokkal/fekete-afrikaiakkal sincs gond, amíg csak itt ragadt és ide házasodott egyetemistákról van szó mondjuk. Eleve ők egyénként kellett hogy beilleszkedjenek, esély sem volt párhuzamos társadalom kialakulására a részükről, mert messze nem voltak elegen hozzá.

Midnight Run 2018.05.02. 10:08:47

@csi szi: Na lassan elérünk a lényeghez. Szerintem is kultúrálisan meghatározott az ügy. Rendes magyarokat, németeket kell faragni ezekből a migránsokból. Pont ezt csinálja végre Németország is.

Nekünk magyaroknak alig 10%a génjeinknek magyar. Jó mi!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.02. 16:28:41

@Midnight Run:

Az nem zavar, ha a britek kihalnak, az viszont már igen, ha a magyarok. Téged persze láthatóan ez sem zavar. Bocs a személyeskedésért, de ezért vagy szar ember.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.02. 16:32:29

@Midnight Run:

"Preparing to send back" Hahaha!

Majd ha a szigorúan vett háborús menekülteken kívül az összeset visszaküldTe (vagyis nem csak készül visszaküldeni őket), hanem már visszapaterolta őket -- na akkor majd elhiszem, hogy komolyan gondolják. Addig csak porhintés az egész.

Egyelőre Macron mellett épp Merkel a legnagyobb szószólója az EU-ban a migráció legalizálásának. Én Merkelnek már azt sem hiszem el, amit kérdez.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.02. 16:34:18

@Midnight Run:

"A németek pont azt csinálják, hogy aki nem lesz német, nem teszi le a nyelvvizsgát, az mehet haza. Nincs már az a finomkodó liberalizmus, mint korábban."

Még mindig várom a bizonyítékot arra, hogy ezt csinálják. Az nem bizonyíték, hogy tervezik.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.02. 16:39:30

@csi szi:

Ha évente pár tucat arab vagy néger ide házasodik, integrálódik, sőt asszimilálódik, azzal nincs semmi baj. Ezeket még hajlandó is vagyok idővel elfogadni magyarnak, a leszármazottaikat még inkább, hiszen egyik szülőjük magyar lesz. Az egyes egyénre sokkal nagyobb az asszimilációs nyomás.

Na de több tíz- vagy százezer már más tészta. Ezek már főként egymás közt fognak házasodni, sokkal inkább megőrzik az eredeti kultúrájukat, ők soha nem válnak magyarrá. Nem is akarnak, nincs rájuk asszimilációs vagy akár csak integrációs nyomás.

Midnight Run 2018.05.02. 19:44:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
De lesz rájuk nyomás! A német főáramú politika is változik. De nézd meg a franiciát. A muszlim hölgy nem volt hajlandó kezet fogni nem is kapta meg az állampolgárságot!

Egyébként ha zavar, hogy kihal a magyar, miért nem csinálsz legalább egy tucat gyereket és neveled fel megfelelően?

Nekem egyébként a magyarságom nem igazán érték. Világpolgár vagyok, elsősorban ember, aztán magyar. Ha megkérdezem, nem tagadom a hátterem, de nem verem a mellem.

Egyébként nekem teljesen elfogadható, ha más nem így gondolkodik. Nem győzöm meg, nem teszek erőszakot. Csak a másik se tegyen velem. Legfeljebb a véleményemet mondom el.

Lehet ezért szar emberezni, de az igazából a te gondod, neked okoz feszültséget, nekem aztán édes mindegy.

hotredchili 2018.05.02. 22:42:12

@alfacharlybravo: akkor semmi gond, hiszen van itt lurkó, nem értem, mit rí a nemzet?

hotredchili 2018.05.02. 22:55:04

@csi szi: ez nagyon jó! Ha tehát a komment, amihez hozzászóltam, nem arról szól, hogy csak akkor kapsz nyögdíjat, ha a gyerekeid dolgoznak és adóznak, hanem arról, hogy jut még annak is, aki meg sem tud magyarul mukkanni, és sem ő, sem senkije egy vasat nem adózott ide, akkor majd nekem is jut (én tudok magyarul és harminc évet húztam le orvosként itt, de júliustól már a rothadó nyugaton leszek) az adótokból. Merthogy az öt gyerekem sem fog itt adózni...köszike
süti beállítások módosítása